הרשמה

חדש במובייל - טופו, וודו וציפורים ארטילריות

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים מגניבים במיוחד עבור הסמארטפון או הטאבלט שלכם

יעקב ורך חוזר עם עוד משחקים מגניבים שיעבירו לכם את הזמן בכיף בסמארטפון ובטאבלט

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? אז הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

נתחיל עם משחק פלטפורמה מאתגר ב-To-Fu Fury ל-iOS

במשחק To-Fu Fury אנו שולטים בלוחם טופו. במשחק עלינו לצלוח שלבים המלאים במלכודות, חפצים חדים ואויבים שונים אשר עלולים לגרום ללוחם הטופו להיפסל. על מנת להימנע מפגיעה נכנסת ה"דביקות" של הגיבור לפעולה. גיבורינו יכול להידבק למשטחי עץ, לגלוש על משטחי ג'ייד חלקלקים, לנתר עלפני משטחי מתכת וישנה אפשרות גם למשוך את גיבורינו לאחור ולכוון אותו לקפיצה מכוונת למקום מסוים. לאורך השלבים עלינו לאסוף ספרות כחולות של זן, לפתור חידות הגיון המבוססות על פיזיקה של חפצים ולהילחם בקרבות בוס מגוונים בסוף כל אזור במשחק. לא די בכל אלו, עלינו להילחם גם נגד השעון. הגרפיקה במשחק מושקעת ומאוד יפה. הסאונד מושקע גם הוא ותורם ל"לחץ" שהמשחק מפעיל עלינו. המשחק מהנה מאוד השלבים קצרים ומאוד מספקים. מומלץ למחפשי אתגר הדורש מחשבה וזריזות תגובה.

מחיר: 6.90 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

נמשיך עם קלאסיקת הרפתקאות מצויינת ב-Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary לטאבלט ולאייפד

ב- Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary אנו חוקרים סדרת רציחות בנוי אורלינס המלאים בסימני פולחן וודו. זהו רימייק של משחק המחשב מלפני עשרים שנה. המשחק עבר שדרוג גרפי מתבקש ומביא הרפתקאת מסתורין מגוונת מאוד, מלאה בהומור והכל על רקע ניו אורלינס המסתורית של שנות ה-90. כאמור, ממשק ההצבע והקלק נותן לנו שלל אפשריות של לגעת, לראות, להקשיב ולקרוא. המשחק מלא בחידות שונות מאתגרות מאוד, הרבה פעמים נצטרך לעצור ולחשוב טוב מה ראינו, אילו חפצים אספנו ואיך אנו מחברים הכל ביחד. המשחק מלא בקריצות לשנות ה-90 באמירות על התרבות, דמויות ומוזיקה. הגרפיקה כאמור עברה שדרוג משמעותי: כל הרקעים נראים מצויין, קטעי הקישור צוירו מחדש, הסאונד עבר שדרוג, דיבוב הדמויות הוקלט מחדש וכך גם המוזיקה. המשחק מאתגר ודורש שתתמסרו אליו ותפעילו מחשבה אם אתם רוצים להתקדם. מומלץ לחובבי ז'אנר המסתורין והרפתקאות, וחזרתו של ממשק הצבע והקלק תגרום לשחקנים וותיקים להרגיש במקום הנכון.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

וננחזור למשחק פלאטפורמה מאתגר נוסף ב-Hanger World ל-iOS

Hanger World הוא משחק פלטפורמה שנראה פשוט, אבל כמו שאומרים - אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. לדמות עליה אנו שולטים יש חבל המאפשר לה להידבק למשטחים מהם עשוי השלב. עד כאן הכל רגיל ומובן. אבל אז אנו מגלים כי בכל היתקלות במשטח או במכשול בשלב, גיבורינו מתחיל לאבד חלקים מגופו. כאן אין פסילות מוגדרות - יש כאן רק את חלקי הדמות שלנו שמתפרקת לאיטה. לאורך השלבים מפוזרים מטבעות אותן עלינו לאסוף וכך נקבע הדירוג שלנו לאותו השלב. את השלבים ניתן לסיים גם עם יד או רגל בלבד, אך השלבים נהיים קשים יותר ויותר ככל שאנו מתקדמים במשחק. ישנם 54 שלבים מאתגרים וחלקם שמורים לאמיצים ולנחושים בלבד. הגרפיקה במשחק די פשוטה ונעימה לעין וכך גם הסאונד. ממולץ לכל מי שמחפש משחק קצר וזריז עם קצת מחשבה והרבה מזל.

מחיר: חינם

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם ציפורים, ציפורים כעוסות! ב-Angry Birds 2 לאנדרואיד ול-iOS

ב- Angry Birds 2 אנו חוזרים לעולם המוכר בו החזירים הרעים גונבים את הביצים של הציפורים שלנו, רק שהפעם יש לנו תגבורת - לצד הציפורים המוכרות נוכל לשלוט בציפור אפורה בעלת יכולת הפצצה מדוייקת. החידוש במשחק הזה הוא במכניקת הקלפים והפסילות החדשה, בה אנו יכולים לבחור בקלף של הציפור איתה אנו רוצים לצאת למתקפה. כאמור, המפתחים הוסיפו מערכת פסילות כלומר שאם נגמרו החיים ולא הצלחנו לסיים את השלב - יהיה עלינו לקנות בכסף חיים חדשים על מנת להתקדם וזאת בעזרת אבני חן (שעולות כסף אמיתי ומגיעות במינון נמוך בתוך המשחק). יש לציין כי מקבלים אבני חן במהלך השלבים והחיים עצמם מתמלאים עם הזמן, כך שהשיטה מרגיזה אבל לא הורסת את המשחק. Angry Birds 2 כייפי מאוד ומשמר את התחושה המוכרת ממשחקים קודמים. הגרפיקה מושקעת, הרקעים צבעוניים, סרטוני הקישור נראים כמו סרטים מצויירים של יום שבת. מומלץ לכולם חוץ מאנשים שמתפתים בקלות מדי למיקרו-רכישות.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהם בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י