הרשמה

חדש במובייל - קלאסיקות מחודשות

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא לכם גם השבוע את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? אז הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם משחק תפקידים קלאסי משנות ה-90 שנחשב בעיני רבים לאחת מיצירות המופת הגדולות בהיסטוריה של הגיימינג: Final Fantasy VII ל-iOS

פיינל פאנטסי 7 הוא משחק התפקידים הגדול ביותר שיצא בשנת 1997 לקונסולת הפלייסטישן המקורית. עכשיו המשחק המפורסם מגיע לאייפון ומביא אתו שני פיצ'רים שלא נכללו במשחק המקורי (אך כן נכללו בהשקות המחודשות שעשו למחשב ולקונסולות). המשחק מגולל את הסיפור האפי שמתחיל עם הצטרפותו של קלאוד (Cloud) לקבוצת לוחמי חופש בשם אבלנצ'. החבורה יוצאת למבצע פיצוץ כור של מקו, אנרגיה שמגיעה מבטן האדמה, ומשם הסיפור מקבל תפנית מפתיעה. טוב אולי לא כזאת מפתיעה בשביל הז'אנר - אתם יודעים, להציל את העולם וכו'. במשחק תוכלו לחקור עולם פתוח ומפורט (בשביל כותר מ-1997) עם מערכת קרב מבוססת-תורות ואנימציות שנראות מצוין גם אחרי קרוב ל-20 שנה.אחד הפיצ'רים החדשים הוא האופציה לכבות את הקרבות הרנדומליים, כלומר להתקדם מבלי החשש שיתחיל קרב עם כל צעד שלכם. כשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך נתקדם במשחק עם דמויות חלשות, אז כאן נכנסת האפשרות השנייה והיא פיצ'ר שמביא את הדמיות לרמה המקסימלית. שתי האפשריות הן אופציונליות ואין שום הכרח להשתמש בהן, אבל ניתן להבין את SquareEnix שהוסיפו את האפשרויות האלו לגרסת המובייל של המשחק כדי לעודד פרקי זמן משחק קצרים. ממשק המגע עובד כמו שצריך ולא פוגע בחוויה. לא בטוח שהמחיר שווה את זה עבור כל השחקנים, אבל מבחינת תוכן זה שווה כל שקל.

מחיר: 55.90 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

נמשיך עם קלאסיקה נוספת ב-PAC-MAN 256 - Endless Arcade Maze לאנדרואיד ול-iOS

לשם המשחק החדש של פאקמן נוסף המספר 256 וזאת על מנת לסמל את הבאג שהיה הופך את המשחק במכונות הארקייד לאינסופי. זהו משחק אינסופי של פאקמן בו עלינו לאכול את הריבועים הלבנים על המסך, להתחמק מהרוחות הצבעוניות ולהתקדם על המסך כך שהבאג שהורס את משחק לא ישיג אותנו. את המשחק אנו מתחילים עם שש פסילות ואפשר לרכוש לקנות פסילות חדשות בכסף אמיתי או על ידי המתנה. ניתן גם לקנות ב-27.90 אינסוף פסילות. לאורך המשחק פזורים בונוסים ונשקים שונים שנוספו למשחקי פאקמן לאורך השנים. השליטה במשחק היא על ידי סוויפים וזה די נוח. הגרפיקה יפה ותואמת את מה שהיינו מצפים ממשחק פאקמן מודרני. הסאונד נאמן למקור אבל נשמע חדשני. מומלץ לכולם - למתחילים וכן לשחקני פאקמן ותיקים.

מחיר: חינם (עם קניות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ועכשיו להרפתקה בסגנון קלאסי ב- Dead Synchronicity לאייפד

Dead Synchronicity הוא הרפתקת הצבע והקלק. גיבור המשחק מתעורר ללא זיכרון לעולם פוסט-אפוקליפטי בו העולם נחרב ע"י "הגל הגדול" והביא למחלה מסתורית. מכאן מתחילה ההרפתקה שלנו למציאת זיכרוננו וכן מציאת הסיבה לחורבן העולם. לאורך המשחק אנו נגלה את אשר התרחש, את הסיבה לאיבוד הזיכרון של מייקל, נעזור למגוון אנשים שונים לאורך הדרך ונילחם בשלטון הצבא האכזרי. כאמור השליטה במשחק היא הצבע והקלק כלומר אנו רואים חפצים ואנשים שונים עליהם עלינו ללחוץ ולבצע פעולה כלשהיא איתם. לאורך המשחק עלינו לפתור חידות ופאזלים שונים, אלו לא קשים במיוחד אבל דורשים מחשבה. הגרפיקה במשחק ייחודית, מרשימה מושקעת, והמשחק כולו מורכב מציורים דו-ממדיים יפהפיים. הסאונד נפלא, הדיבוב מושקע והמוזיקה נעימה לאוזן. מומלץ לחובבי משחקי הרפתקאות וכן לשחקנים מתחילים.

מחיר: 19.60 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

ונסיים במשחק לא קלאסי אבל עם שם של לווין קלאסי ב-Sputnik Eyes ל-iOS

Sputnik Eyes הוא משחק פאזלים המתרחש בשנת 2072. אנו משחקים בתפקיד ליוטננט ג'ואן ותפקידנו להזיז רובוטים בצבעים שונים למקומם וכך לסרוק עולמות שונים. האתגר במשחק הוא שאפשר להזיז את הרובוטים רק בכיוון אחד ושיש מספר רובוטים בדרך שיש להזיזם מהדרך. המשחק מעורר מחשבה, מאתגר וכיפי ברגע שנכנסים אליו. ב- Sputnik Eyes ישנם כ-60 שלבים בנויים ע"י המפתחים ועוד מספר רב של שלבים הבנויים בצורה אקראית ע"י מנוע המשחק. הגרפיקה במשחק מינימליסטית אך נעימה. המוזיקה נחמדה ונעימה לאוזן. המשחק מומלץ לאנשים המחפשים אתגר מחשבתי שלא דורש סשנים ארוכים, וגם לאנשים שלא מומחים בפאזלים.

מחיר: 6.90 ש"ח (אין גרסה חינמית)

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? שתפו אותנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י