הרשמה

בואו נשחק Gears of War: Ultimate Edition

אור מנטש התגייס מחדש ללוחמה ב-Locust. האם הגרסה המחודשת שווה קניה למי שכבר שיחק במקורי?

אור מנטש קפץ על ההזדמנות לנסות את Gears of War: Ultimate Edition, הנה החוויות שלו מהקמפיין לשחקן יחיד

עברו בערך 7 שנים מאז האחרונה ששיחקתי ב-Gears of War, משחק היריות שיצא במקור ל-Xbox 360 והושק שנתיים אחר כך גם למחשב. כשהוא הגיע לשוק, Gears of War היה כותר חדשני למדי שהשפיע רבות על משחקי היריות-מגוף-שלישי שבאו אחריו, אבל האם הגרסה המחודשת של המשחק ל-Xbox One שווה את ההשקעה? בואו נגלה.

חלק מהמעריצים אולי יתאכזבו מכך ש-Gears of War: Ultimate Edition לא כולל את כל ארבעת המשחקים בסדרה אלא רק את הכותר הראשון. מצד שני, יש גם בונוס נחמד לרוכשים: כל מי שישחק ב-Gear of War Ultimate דרך Xbox Live בין ה-25 לאוגוסט ל-31 בדמצבר יקבל גישה אוטומטית לכל משחקי הסדרה בגרסת ה-Xbox 360. זה כולל את Gears of War, Gears of War 2, Gears of War 3 ו-Gears of War: Judgment.

אז מה בעצם כלול ב-Ultimate Edition? חוץ מכל הפיצ'רים הרגילים (גרפיקה יפה יותר, קצב פריימים של 60 לשניה, קטעי מעבר מחודשים וכו'), המשחק כולל גם שיפורים מעודנים לקמפיין כולל יותר נקודות שמירה (Checkpoints), רמת קושי קלה במיוחד למי שרוצה ליהנות מהנוף ולחסל חייזרים בכיף ומערכת תנועה פחות מסורבלת מבמשחק המקורי. חבל שהמפתחים לא לקחו את זה צעד נוסף קדימה עם פיצ'רים שנכנסו במשחקים הבאים בסדרה כמו השדרוג למערכת ה"הוצאות להורג" או היכולת לקפוץ מעל מחסה ולבעוט באויב שנמצא מצדו השני.

את סרטון המשחקיות הקלטתי בסולו אבל כמו עם המשחק המקורי, גם הגרסה המחודשת עובדת הרבה יותר טוב עם חבר. אפשר לשחק על מסך מפוצל באותה הקונסולה או דרך הרשת, והחוויה הרבה יותר מהנה ואסטרטגית בצורה הזאת - בייחוד ברמות הקושי המאתגרות יותר.

Gears of War: Ultimate Edition מגיע גם עם מצב רשת משופר הכולל מצבי משחק מתוך Gears of War 3, אבל הסרטון הוקלט לפני ההשקה הרשמית של המשחק והשרתים עדיין היו ריקים. בסופו של יום, המשחק יקום או יפול בהתבסס על מצב הרשת - בדיוק כמו חברו Halo: Master Chief Collection שיצא עם קמפיין נהדר לאורך ארבעה משחקים אך כשל בשחזור מצב הרשת המצוין מהמשחקים המקוריים.

עדיין לא השקעתי מספיק שעות במשחק כדי לגבש ביקורת סופית, אבל Gears of War: Ultimate Edition הוא בהחלט תוספת טובה להיצע של ה-Xbox One: הוא נראה הרבה יותר טוב מקודמו, קטעי המעבר ואלמנטים אחרים שופרו באופן דרסטי ונראה לעין, והאקשן האלים עדיין עובד מצוין גם לאחר כמעט עשור. אם התאהבתם בסדרת Gears of War בימי ה-Xbox 360 או שאתם חדשים לגמרי לסדרה, Gears of War: Ultimate Edition נראה כמו רכישה משתלמת - בייחוד עם התוספת של יתר משחקי הסדרה דרך פיצ'ר התאימות לאחור (שיהיה זמין החל מנובמבר).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י