הרשמה

Deadpool מגיע לקונסולות הדור הנוכחי

כן, אותו משחק שלא כל כך הצליח על הדור הקודם מגיע בגרסה מחודשת

החל מנובמבר הקרוב נוכל לשחק Deadpool על ה-PS4 וה-Xbox One, אבל זה יעלה לנו ביוקר

לרגע היינו בטוחים שכבר סיימנו עם הסאגה של Deadpool אבל עם העקשנות של Activision להוציא כל משחק אפשרי בגרסת "הדור הנוכחי", לא היה לנו סיכוי. רשת הקניות Gamestop הכריזה השבוע כי המשחק Deadpool, שיצא במקור לפלטפורמות הדור הקודם ב-2013 וקיבל ביקורות פושרות, יושק מחדש עבור ה-Xbox One וה-PS4 במחיר מלא ומוגזם של 50$. הגרסה המחודשת תגיע ככל הנראה ללא שיפורים מרחיקי-לכת בגזרת הגרפיקה (אם לשפוט מהגרסה ה"מחודשת" של Prototype) אך תכלול את כל ה-DLC של המשחק, שמסתכם בשתי מפות ושתי תלבושות.

החיים של Deadpool היו לא פשוטים: בתור אחד הגיבורים האהובים ביותר על מעריצי מארוול, דדפול קיבל משחק משלו עם אקשן לא רע והרבה הומור מופרע, שבסופו של דבר לא הצליח להתבלט מעל התחרות. המכירות לא היו בשמיים ואם כל זה לא הספיק - לקראת סוף 2013 המשחק הוסר לחלוטין מכל החנויות הדיגיטליות ללא שום אזהרה מוקדמת, כנראה עקב חוזה שהסתיים בין Marvel ל-Activision. המשחק לא היה זמין לרכישה עד לפני כחודשיים וגם אז הוא חזר בשקט בשקט בלי שאף אחד ישים לב.

הבעיה העיקרית עם גרסת הדור הנוכחי של Deadpool היא המחיר: 50$ למשחק שלא עבר שום שיפור משמעותי לגרפיקה או למשחקיות זה לא עסקה משתלמת, בייחוד על ה-Xbox One שצפויה לקבל את Deadool בגרסה המקורית (של ה-Xbox 360) בתאימות לאחור.

Deadpool זמין כעת עבור ה-Xbox 360, PS3 ו-PC, ויושק ב-17 לנובמבר עבור ה-Xbox One וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י