הרשמה

חדש במובייל - מערות, ברווזים ומשלחת למאדים

חדש במובייל - תולעים, צבאים ושודדת קברים יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא לכם גם השבוע את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים בשבילכם.

בוא נתחיל עם חקר מערות בחלל ב- Cavernaut ל-iOS

במשחק Cavernaut אנו יוצאים להרפתקה בה נצטרך לצאת ממעמקי מערה תת-קרקעית ולהגיעה לקן נחיתה על פני השטח. לאורך השלבים עלינו לאסוף דלק ושדרוגים שונים הפזורים ברחבי המערות השונות. השליטה מאוד נוחה ומשלבת טאצ' והזזה פיזית של המכשיר - שליטת הטאצ' היא בשביל התאוצה של החללית, והזזת המכשיר היא בשביל הכיוון החללית. המשחק יוצר את המערות בצורה רנדומלית כך שבכל פעם שנשחק, השלב יהיה שונה לחלוטין. בנוסף ישנם חמישה אזורים של מערות בדרגות קושי משתנות. המפתחים מבטיחים שגרסת האנדרואיד תצא בקרוב. הגרפיקה ב- Cavernaut מאוד יפה ומזכירה קצת סגנון רטרו. הסאונד במשחק מושקע ויוצר אווירה של בידוד בהתאמה למשחק. המשחק מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: 3.99 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

נמשיך בחלל עם הרפתקה ב-Stranded: Mars One ל-iOS

Stranded: Mars One הוא משחק ארקייד מאוד מהנה בו אנו נכנסים לנעליו של אסטרונאוט התקוע על מאדים. לאורך השלבים עלינו לאסוף אומים כי מסתבר שכל חללית מורכבת בעיקר מאומים. בנוסף עלינו לאסוף קפסולות של חמצן כדי לשרוד. בעזרת האומים אנו גם רוכשים שדרוגים לחליפת החלל שלנו. המשחק מתחיל כעוד ראנר רגיל, אבל מהר מאוד אנו מגלים משחק מורכב שבו צריך לשמור על מהירות ויכולת שליטה ותגובה מהירים מאוד. המשחק מורכב מחמישה אזורים בהם יש כארבעים שלבים. השלבים לא קצרים ויהוו אתגר רציני בהמשך הדרך. הגרפיקה במשחק מאוד נחמדה - הכל נעשה בפיקסל ארט יפהפה. הסאונד מאוד נעים לאוזן. אחלה של משחק, מומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

ועכשיו לברווז עם בעיות של כח משיכה ב-Gravity Duck Islands ל-iOS

ב-Gravity Duck Islands אנו שולטים על ברווז בעל יכולת לשלוט על כח הכבידה. בתחילת במשחק אנו נשלחים על ידי ראש אבן ענקי לאחד מארבעת איי המשחק, בו נצטרך לפתור חידות סביבתיות על ידי שינוי כח המשיכה בשלבים ומעבר בין הפלטפורמות. כך הברווז הגיבור יצטרך להתחמק מכל המכשולים והאויבים הפזורים בשלבים, בנוסף נצטרך גם לאסוף ברווזים קטנים מגומי על מנת לקנות בעזרתם כובעים. למה משמשים הכובעים? תצטרכו לשחק על מנת לגלות. כאמור ישנם ארבעה איים שבכל אחד אנו נקבל יכולת מיוחדת חדשה. בכל אי יש כעשרים שלבים מאתגרים וכמובן ככל שנתקדם במשחק, רמת הקושי תעלה. המשחק מאוד כיפי, דורש זריזות תגובה וזריזות מחשבה לא פחות. משחק מומלץ שמתאים לכל הקהלים.

מחיר: 3.99 ש"ח (אין גרסת חינם)

להורדה דרך App Store

ונסיים עם משחק בו נצטרך לגנוב מהחיים ולהגן על עצמנו מהמתים בסים אסטרטגיה מטורף - Sundown: Boogie Frights לאנדרואיד ול-iOS

השנה היא שנת 1978 והתפרצות הזומבים בעיצומה, פה מתחיל המשחק Sundown: Boogie Frights. עם נתוני פתיחה כאלו אנו יכולים רק ליהנות. המשחק מתחיל בכך שאנו מקבלים הסברים על המתרחש ומה עלינו לעשות מראש העיר. המטרה הראשונה שלנו במשחק היא להגן על העיר על ידי הפצצה של זומבים המנסים לתקוף את העיר שלנו. אנו נתחיל בבניה של מבנים חשובים כמו שדרוג בניין העירייה או דיסקוטק. לאחר שהצלחנו אנו נשלח את הגיבור המקומי ג'ימי למשימת הצלה של אנשים וכך אנו נגדיל את מספר תושבי העיר. דבר זה יאפשר לנו להגן על עירנו בהצבת הניצולים בעמדות הגנה שונות והדיפת הזומבים. האווירה במשחק מצחיקה ומדליקה, כל קלישאות סרטי הזומבים נעשו במשחק בצורה מאוד מצחיקה וכך גם קלישאת שונות ה-70 עם המון קריצות לסרטים וסדרות מאותה תקופה. השליטה מאוד פשוטה ומתאימה לשחקנים מתחילים אך גם שחקנים מנוסים ייהנו מהמשחק. הגרפיקה מושקעת ותואמת את אווירת הסרט המצויר שהמשחק עושה בה שימוש מצויין. הסאונד מושקע ותואם את פס הקול של שנות ה-70. משחק מאוד כיפי ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:15 29.09.2015 | הרקולס הרקולס (אורח)

    למה לא רשמתם על המשחק החדש שעשו על pewdiepie?
    משחק ממש טוב לדעתי ששווה לשחק, שמזכיר את המשחקים הישנים האולד סקול שהשלבים שם לא כאלה קלים למעבר כמו המשחקים של היום
    למי שרוצה קוראים למשחק PewDiePie: Legend of The Brofist

  2. 2

    22:40 29.09.2015 | taltal20 taltal20

    PewDiePie: Legend of The Brofist זה גם לאנדרואיד?

  3. 3

    00:10 30.09.2015 | הרקולס הרקולס (אורח)

    גם לאייפון וגם לאנדרואיד

  4. 4

    02:46 01.10.2015 | אנוננננננננננימי אנוננננננננננימי (אורח)

    זה בדיוק מה שרציתי לכתוב חשבתי שתכתבו על pewdiepie the legend of the brofist זה משחק ממש טוב מי שרוצה הורדה בחינם שישלח לי הודעה למייל [email protected]

  5. 5

       | פורסם ע"י