הרשמה

פארק שעשועים חדש יכלול מתקן Mass Effect

מחכה לנו חוויה לא מהעולם הזה

חברת EA משתפת פעולה עם ענקית הפארקים Great America ממטרה ליצור מתקן חוויתי של Mass Effect

חברות Great America ו-Electronic Arts מתחילות לשתף פעולה יחדיו במטרה ליצור מתקן מיוחד בתוך Great America. המתקן החדש יביא את הדמויות המוכרות מסדרת Mass Effect וישלב אותi במתקן חדש בפארק.

האטרקציה החדשה תלווה את הנוסעים בכיסאות מבוססי תנועה ומשקפי תלת מימד כשהם יוצאים להרפתקה יוצאת דופן. במהלך הנסיעה הנוסעים ילוו ע"י מנחה ויכווין אותם במסע התלת מימד היוצא דופן. האלמנטים האלו ישולבו יחדיו ביחד עם גירויים ויזואלים ומוזיקליים שונים. הנוסעים יצאו לטייל בחלל הרחב, יתמודדו עם אויבים גדולים מהחיים ובסופו של דבר יעזרו להציל את היום.

"שיתוף פעולה עם חברת גיימינג מובילה כמו EA יאפשר לנו להכין חווית משתמש יוצאת דופן לאורחים שלנו", אמר סגן Great America ראול ראונברג(Raul Rehnborg). "זה שילוב של טכנולוגיה ויצירתיות של תוכן משחקי מחשב שלבטח יצעיד אותנו לעולם חדש של בידור וחידוש בעולם הפארקים".

מהצד של EA, פטריק אובריאן (Patrick O'Brian) אמר: "EA ו-Bioware מתרגשות משיתוף הפעולה עם Great America ולראות את אחד הכותרים הגדולים ביותר שלנו נהפך לחוויה יוצאת דופן. להיות שותף למישהו שחולק את הרצון והנכונות לרגש את המעריצים שלנו זה חשוב מאוד בשבילנו ואנו מצפים שהיא תתאים למעריצי סדרת Mass Effect ותפתח אותה לאנשים חדשים".

המתקן החדש אמור להיות מוכן אי שם בשנת 2016 וייפתח בפארק בקליפורניה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י