הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של אוקטובר

סוני ממשיכה להפציץ עם משחקי אינדי מצוינים למנויי PS Plus

החודש מנויי PS Plus יוכלו ליהנות ממשחקים מצויינים כמו Chariot ו-Super Meat Boy בחינם

רשימת המשחקים של מנוי ה-PS Plus לחודש אוקטובר הגיעה, והיא מביאה איתה לא מעט הפתעות מעניינות. משחקים כמו Super Meat Boy ו-Broken Age הם רק חלק מההפתעות שמצפות לכם בחודש אוקטובר. אז מה יש לנו?

Super Meat Boy

משחק הפלטפורמה של Team Meat עושה את דרכו אל ה-PS4 וה-PS Vita ומפגיש אותנו מחדש עם Super Meat Boy, שיוצא למסע המכיל יותר מ-300 שלבים והכל כדי להציל את חברה שלו, Bandage. הגיבור שלנו יצטרך להימנע מקירות קטלניים, מסורים אכזריים ועוד המון הפתעות לא נעימות שילוו את הגיבור הבשרי שלנו אל חברתו האהובה. המשחק נחשב לאחד מכותרי הפלטפורמה הטובים בכל הזמנים ומומלץ לכל סוגי השחקנים.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4 וה-PS Vita.

Broken Age

יוצר המשחק הקלאסי Grim Fandago, טים שייפר (Tim Schafer), מביא את יצירתו האחרונה לאחר דממה של 16 שנה. המשחק הוא סיפור העוקב אחרי וולה טרטין ושי וולטה, שני מתבגרים הנמצאים במצב דומה, אך חיים בעולמות שונים לחלוטין. קווסט משובח עם מדובבים מהשורה הראשונה (אלייז'ה וודס, ג'ק בלאק ועוד).

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4 וה-PS Vita.

Unmechanical Extended

בעולם דימיוני של בשר, אבן ומתכת, אתם תשחקו רובוט בודד הכלוא במתחם תת קרקעי. המשחק החכם הזה יעביר אתכם בין פאזלים קשים לפיצוח, סביבה שונה ומיוחדת ועולם ששווה לחקור. למרות שהוא קל להבנה, המשחק ידאג לאתגר אתכם ככל שתתקדמו.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS4 וה-PS3.

Kung Fu Rabbit

השם של קונג פו ראביט לא מנסה להתחכם ומביא לנו בדיוק את מה שציפינו לו. משחק הסייד סקרולר מכניס אתכם לנעליו של ארנב שיודע קונג פו היוצא למסע להחזיר את כל גורי הארנבים מידיהם של חוטפים לא ידועים.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3 וה-PS Vita.

Kickbeat

המשחק של חברת Zen Studios הוא משחק קצב בסגנון Dance Dance Revolution המציב את חוש הקצב והתזמון שלכם בקדמת הבמה. המשחק מכיל שירים של אמנים שלא הייתם מצפים למצוא במשחקי קצב רגילים כמו מרלין מנסון ו-P.O.D.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3 וה-PS Vita.

Chariot

המשחק האחרון ברשימה הוא Chariot. המשחק המיועד לשני שחקנים יכניס אתכם לכרכרת זהב אותה נצטרך להביא בכל פעם עד סוף השלב דרך חידות מבוססות פיזיקה.

המשחק יהיה זמין עבור ה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:49 01.10.2015 | עמית עמית (אורח)

    סוני מפציצים! אני אישית מעדיף משחקים קטנים ומהנים שלא הייתי קונה בכסף שלי מאשר המשחקים שמיקרוסופט נותנת שזה כמעט תמיד משחקים גדולים מלפני שנתיים שכנראה כבר שיחקנו...

  2. 2

       | פורסם ע"י