הרשמה

חדש במובייל - מגדלים, חלומות ומגפיים

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא לכם את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

בוא נתחיל עם אקשן ובניית מגדלים ב-Heroes Never Die ל-iOS

המשחק Heroes Never Die הוא ערבוב של בניית מגדלים ומשחק תפקידים, בתוך עולם של פנטזיה אפלה. כגיבור המשחק עלינו להגן על אדמת ארדה (Arde) מנחשולים של מפלצות ואויבים שונים. במשחק עלינו ליצור קוויי הגנה המורכבים ממגדלי הגנה שונים וכן מגוון מלכודות אכזריות במיוחד. בנוסף לפן האסטרטגי של בנית המגדלים עלינו גם לבחור באחד משלושה גיבורים שלכל אחד יכולות שונות, אשר משפיעות על דרך וצורת ההתגוננות שלנו מול האויבים. לאורך המשחק בשלבים השונים אנו נתקל באויבים חדשים הדורשים מאתנו להסתגל מהר וכן לשדרג את המגדלים והמלכודות העומדים לרשותנו.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

עכשיו נירגע מהאקשן עם משחק פאזלים וחידות חלומי ב-The Beautiful Dream ל-iOS

The Beautiful Dream הוא משחק פאזלים ייחודי הדורש פתיחות מחשבה ולא מעט יצירתיות. המשחק מורכב מרצף של שלבים שכל אחד מהם הוא בעצם חידה בה עלינו לגרום לדלתות להיפתח. כך אנו מתקדמים בסיפור שמבוסס על שיר סיני, מפה ניתן להבין מהיכן מגיע הכיוון האומנותי והמוזיקלי של המשחק. החידות מתחילות בצורה של התאמת צבעים ומהר מאוד מתפתחות לחידות מאוד מורכבות, העושות שימוש באותם אלמנטים בסיסים של התאמת צבע וצורה. במשחק ישנן עשרות חידות ושלבים וכן מגוון של מיני משחקים שונים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

נמשיך עם מסע הרפתקאות מדברי ב- Cloud Chasers - A Journey of Hope לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Cloud Chasers - A Journey of Hope אנו יוצאים להרפתקה סטימ-פאנקית מדברית בה נצטרך לבנות את הסיפור בעצמנו. המשחק סובב סביב משפחה אותה אנו צריכים להעביר בשלום דרך חמש מדבריות מסוכנות בהן עלינו לנוע ברגל, משאית, ואפילו ברחפן. אנו מתקדמים במשחק ע"י בחירות נכונות של חלקי הסיפור בהם אנו נתקלים בצורות שונות. לאורך המשחק עלינו לנהל את המשאבים שמצאנו בדרך וכמובן איסוף המים אשר נעשה על ידי דאייה עם הרחפן ואיסוף העננים. המשחק נוצר באופן אקראי כלומר בכל פעם שנשחק השלבים ייראו אחרת והאפשריות העלילה ודרך הפעולה שונים בכל פעם. שיטה זו נותנת למשחק יתרון משמעותי של משחקיות חוזרת כי בכל פעם החוויה שלכם תיראה אחרת.

מחיר: 15.00 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם אקשן קדחתני בתוך באר ב-Downwell ל-iOS ובקרוב מאוד לאנדרואיד

ב- Downwell אנו נכנסים לנעליו של גיבור היורד לעומקה של באר בחיפוש אחר אוצרות, אך לאיזה נעלים אנו נכנסים? לנעלי יריות או יותר נכון מגפי יריות! איתם אנו יורים בכל דבר שזז בשלבים השונים. לאורכו של המשחק אנו לא רק נתקל באויבים שונים אלא גם בשדרוגי יריות יוצאות דופן למגפיו של הגיבור ולגיבור עצמו. את השדרוגים ניתן גם לקנות ממוכר שממש שמח לראותנו בזכות יהלומים שהאויבים המחוסלים משאירים מאחוריהם. המשחק מלא באקשן לא פוסק, התואם את מראה ה-8 ביט של המשחק עם קריצה למשחקי "היריות" מתקופת ה-NES. 

מחיר: 10.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:13 27.10.2015 | taltal20 taltal20

    כל פעם אני שואל למה הרוב זה ל IOS, וכל פעם אני לא מקבל תשובה ובפעם לאחר מכן יש עוד פעם רק משחק אחד לאנדרואיד.
    אני מציע שתתחשבו בשני הקהילות ותביאו כמות שווה של משחקים לשני המערכות.
    תודה, בברכה ובתקווה שהפעם משהו כן יקרא וכן ישים לב.

  2. 2

    11:22 28.10.2015 | אור מנטש אור מנטש

    היי טל,

    אנחנו קוראים ושמים לב :)
    צריך לקחת בחשבון שרוב ההשקות האיכותיות מגיעות קודם ל-iOS ורק אחרי זה לאנדרואיד אם בכלל.
    השבוע מתוך 4 משחקים יש 2 לאנדרואיד (Downwell יהיה זמין לאנדרואיד ממש בקרוב).

  3. 3

       | פורסם ע"י