הרשמה

חדש במובייל - מרגלים, חוקרים ועולם מקרטון

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

בוא נתחיל עם סיפור אימה ב-Heathcote ל-iOS

המשחק Heathcote הוא הרפתקת אימה אודיאופונית, בה אנו מקשיבים לדיווחיהם של שני חוקרים. השליטה במשחק היא שילוב מעניין בין ספר שמע אינטראקטיבי ובחירה באפשריות מרובות של פעולות העומדות לרשותנו . שני החוקרים יוצאים לברר מה התרחש לפני שישים שנה בבית משוגעים סגור בו נשרפו כל 89 המטופלים והצוות. מה שאנו לא יודעים זה שהאימה שהתרחשה במקום לא נעלמה עד היום!

מחיר: חינם  (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

עכשיו למרדף אחר מרגלת חובבת פאזלים וחידות ב-Agent A: A puzzle in disguise ל- iOS ובקרוב מאוד לאנדרואיד

ב- Agent A: A puzzle in disguise אנו נכנסים לנעליו של סוכן חשאי A, אשר מקבל על עצמו משימה לתפוס את המרגלת  Ruby La Rouge הידועה לשמצה. המשחק מורכב מסדרה מאתגרת של פאזלים אשר כולם מתרחשים בביתה של המרגלת לא-רוז'. למשחק יש מראה מגניב של שנות השישים ולא מעט בדיחות וקריצות לקלישאות של סרטי מרגלים מאותן שנים. 

מחיר: 10.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נמשיך עם פאזלים אבל עם טוויסט - Beneath The Lighthouse לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Beneath The Lighthouse אנו יוצאים להרפתקה בעקבות היעלמותו של סבו של הגיבור אשר מפעיל את המגדלור. לאורך השנים המגדלור האיר את דרכן של ספינות אך לאחרונה אין אור במגדלור, כאן אנו מתחילים את הרפתקת הפאזלים המכניים שלנו. המשחק מורכב ממבוך שלאורכו פאזלים מכניים אשר בכל אחד מהם עלינו להבין כיצד לפתור את החידה על ידי הנעה של אותם פאזלים המבוססים על פיזיקה, וכל זה מבלי שגיבורינו ייפגע.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ונסיים עם משחק הרפתקאות מאוד מיוחד ב-Lumino City ל-iOS

המשחק Lumino City מתרחש כולו בעולם הבנוי מקרטון, נייר ומיניאיטורות של פנסים ומנועים קטנטנים. במשחק אנו נכנסים לנעליה של לומי (Lumi)  אשר יוצאת להציל את סבא שלה מידיים מסתוריות שחטפו אותו בזמן שלומי הייתה עסוקה בהכנת תה. המשחק הוא בסגנון הצבע הקלק (Point & Click) קלאסי המורכב מפאזלים סביבתיים מאתגרים הדורשים פתיחות מחשבה וחדות הבחנה במתרחש על המסך. עולם המשחק יפיפייה בצורה יוצאת דופן בכך שרובו מורכב מגזרי נייר וקרטון.

מחיר: 17.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:29 15.11.2015 | sdf sdf (אורח)

    תודה על ההשקעה!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י