הרשמה

The Birdcage - ראיון וידאו עם מפתח המשחק

ישבנו לשיחה עם ארנולד נסיס, ממפתחי המשחק המוזיקלי The Birdcage

איך עובד המשחק הראשון שהוא בעצם אלבום מוזיקלי? ארנולד נסיס מהמפתחת Capricia בראיון וידאו

אם תהיתם איך נראית היום סצינת פיתוח המשחקים בארץ, The Birdcage הוא עוד הוכחה לכך שיש כאן פרוייקטים מגניבים ופורצי דרך. לפני שישבתי לראיון עם ארנולד נסיס מ-Capricia, ניסיתי להבין על מה לעזאזל מדובר ומצאתי תיאור די ממצה שנכתב בעמוד ה-Patreon של המשחק: "זוכרים את התקופה הזאת שבטלויזיה היה רק ערוץ אחד? ובאיזשהו שלב מישהו בא ואמר 'היי, כמה מגניב יהיה אם נשים כאן מוזיקה?' וכך נוצר הוידאו-קליפ. ובכן, מאיזושהי סיבה לא ברורה - אף אחד עדיין לא חשב לקחת את הצעד הזה עם משחקי וידאו." רוצים לדעת עוד? הקליקו על הפליי והכל יהיה ברור (או לפחות יותר ברור ממקודם).

אז כן, The Birdcage הוא משחק מיוחד במינו וחסר תקדים - וכן גם לנו זה נשמע מאוד מפתיע כי כמו המפתחים גם אנחנו שאלנו את עצמנו "איך אף אחד לא עשה את זה קודם?". המשחק לוקח אותנו להרפתקה מוזיקלית שעוקבת אחר Gitta, נערה שנחטפה על ידי גבר מאיים בשם Bres. במהלך המשחק אנו חווים את העולם דרך העיניים שלה וננסה לברוח מהשבי, אבל יש גם כמה טוויסטים בדרך. מה שקושר את כל המשחק ומבדיל אותו ממשחקי הרפתקאות אחרים זה שהכל מונע על ידי המוזיקה. יוצרי המשחק הצליחו לגייס אוסף מרשים של מוזיקאים מעולם הרוק והמטאל, והעולם כולו חי ונושם בהתאם לשיר שרץ ברקע.

The Birdcage כבר קיבל אור ירוק ב-Steam Greenlight וצפוי להגיע אלינו במהלך 2016. תוכלו לקבל עוד עדכונים בעמוד הפייסבוק של The Birdcage ואם בא לכם לקחת את זה צעד אחד קדימה - אתם מוזמנים לתרום ולהפוך לחלק מהפיתוח בעמוד ה-Patreon של The Birdcage.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:47 23.11.2015 | RoDeX RoDeX

    עוד סרטוני ראיון כאלה! המון בהצלחה עם הפרויקט. נראה מעולה.

  2. 2

    19:21 23.12.2015 | jaguaryo jaguaryo

    המשך ככה עם הראיונות !
    נראה נחמד, כול הכבוד :)

  3. 3

    20:16 28.01.2016 | מכר מכר (אורח)

    ארנולד לעולם לא נח :)

  4. 4

       | פורסם ע"י