הרשמה

המשחק של Attack on Titan יושק ביפן בפברואר

ויש גם טריילר חדש

המשחק המבוסס על סדרת האנימה המצליחה יושק בפברואר ביפן, ובינתיים אין תאריך משוער להשקה במער

מעריצי האנימה והמאנגה של Attack on Titan יכולים רק לחלום על לקבל את המשחק הרשמי עוד 3 חודשים, אלא אם הם גרים ביפן בכמובן. טריילר חדש שיצא למשחק חשף כי ההשקה תגיע בפברואר הקרוב עבור פלטפורמות הפלייסטיישן אך עדיין לא קיבלנו שום מילה על השקה במערב. לאור הפופולריות העצומה של הסדרה מחוץ ליפן (והעובדה שיש אפילו גרסה מדובבת לאנגלית של המאנגה) אפשר להגיד בביטחון שהמשחק אכן יושק באנגלית לקהל המערבי, אך מתי?

המשחק מגיע אלינו מהמפתחת Omega Force המתמחה במשחקי קרבות עם כמות מטורפת של יחידות. זו המפתחת שהביאה לנו את הסדרות המוכרות Dynasty Warriors ו-Samurai Warriors, הידועות לשמצה ברפטטיביות שלהן. לאחרונה הם הוציאו את Hyrule Warriors שלוקח את סגנון המשחקיות המוכר ליקום של Legend of Zelda.

למי שלא מכיר את Attack on TItan, זוהי סדרת אנימציה פוסט-אפוקליפטית בעולם שבו יצורי ענק שולטים על העולם, והאנושות מתקיימת בקושי רב בין חומות והגנות. במהלך הסדרה אנו מכירים את "הכוחות המיוחדים" שכל תפקידם הוא לצוד טיטאנים ולהגן על המעוז האחרון של האנושות מהשמדה, וכמו שאתם יכולים לתאר - בסופו של דבר ההגנה הופכת גם להתקפה (ומכאן שם הסדרה).

Attack on Titan יושק בפברואר 2016 עבור ה-PS4, PS3 וה-PS Vita.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:10 29.11.2015 | יצחק יצחק (אורח)

    האמת שזה די דוחה...

  2. 2

    08:20 30.11.2015 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    הטיטאנים נראים רע מאוד. אני מניח שאי אפשר לתאר אותם במציאות כמו בסרטים החדשים שיצאו, אבל אפשר היה לההשקיע קצת יותר.

  3. 3

       | פורסם ע"י