הרשמה

חדשות השבוע: קוג'ימה יוצא לפרויקט חדש והצצה מהאלפא של The Division

אולי קריס נשארה לבד, אבל אל תדאגו. היא יודעת לדאוג לעצמה

קוג'ימה מדבר על האולפן והמשחק החדש, קונאמי ממשיכה לעבוד על סדרת Metal Gear Solid, סרטון גיימפליי חדש של Mafia 3 ושחקני האלפא של The Division משתפים חוויות

שלום גיימרים! איזה שבוע היה לעולם הגיימינג! החל מסרטון המשחקיות החדש של Mafia 3 ועד ההכרזה על הסטודיו החדש של הידאו קוג'ימה. למרות שאור לא היה כאן כדי לפקח על הנעשה, קריס החליטה לקחת את העניינים לידיים ומביאה לכם את הסיכום השבועי. אז מה היה לנו השבוע? 

 

הידאו קוג'ימה מדבר על האולפן והמשחק החדש:

הידאו קוג'ימה יצא בהכרזה גדולה השבוע שהודיע שהוא פותח סטודיו משחקים חדש בשם Kojima Productions ושהוא מתחיל לעבוד על משחק חדש לגמרי שיהיה באקסקלוסביות ראשונית ב-PS4 ותעשה את דרכה אח"כ אל ה-PC.

קונאמי ממשיכה לעבוד על סדרת Metal Gear Solid:

למרות שקוג'ימה, האב המיתולוגי של סדרת מטאל גיר עזב את החברה, קונאמי לא מוותרת על המותג ותתחיל לעבוד על משחק חדש לסדרה ללא קוג'ימה. החברה פרסמה כבר השבוע כי היא מחפשת עובדים חרוצים בעלי דימיון שיבואו וימשיכו מאיפה שקוג'ימה עזב. האם סדרת מטאל גיר תפתיע את כולנו ותביא לנו חוויות משחק מצוינת עם סיפור שלא יפול מהסדרה או שקונאמי הרגה במו ידיה מותג שהיה אהוב על רבים?

סרטון גיימפליי חדש של Mafia 3:

לאחר שהוכרז באוגוסט, Mafia 3, משחק העולם הפתוח המצליח של חברת 2K יקח אותנו הפעם לניו אורלינס של 1968 בה תיכנסו לנעליו של לינקולן קליי שיוצא למסע להגן על הקרובים אליו לאחר שהסתבכו עם מאפיונרים מקומיים. סרטון הגיימפליי מביא לנו עולם חדש אך מוכר של הסדרה המצליחה.

שחקני האלפא של The Division משתפים חוויות:

אחד המשחקים המצופים ביותר של השנים האחרונות, The Division, מקבל אחרי תקופה ארוכה של דממה סרטון גיימפליי ממבחני האלפא שלו. שחקנים שכרגע משחקים במשחק מסבירים על חלקים ודברים שיש לעולם של The Diviosion להציע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:45 25.12.2015 | אופיר אופיר (אורח)

    זהו. זה השיער האמיתי! חח

    פתיח: היי אני קריס מ-VGAMES וגם אני לא חוגגת סילבסטר.. טוב, רק אם יכריחו אותי

  2. 2

    15:16 25.12.2015 | מאור מאור (אורח)

    חחח ענק אופיר!

  3. 3

       | פורסם ע"י