הרשמה

חדשות השבוע: שיאים נשברים ומנכ"ל סוני מתרגש לקראת 2016

מנכ"ל סוני מתרגש מהשנה שהולכת להיות ל- PS4

מלחמת הכוכבים שובר שיאים בקופות, The Wierist מסיים את Fallout 4 ללא הריגות, מנכ"ל סוני מתרגש לקראת 2016 ו-Rise of the Tomb Raider מקבל תאריך השקה ל-PC

שלום גיימרים. שבוע נוסף עבר עלינו ואנחנו חוזרים אליכם שוב עם קריס וחדשות השבוע. אז מה היה לנו השבוע?

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר שבר שיאים בקופות

הסרט השביעי בטרילוגית מלחמת הכוכבים שובר שיא חדש בקופות כאשר הוא הופך להיות הסרט הראשון שמגיע לסכום של מיליארד דולר ב-12 יום. עד עכשיו הסרט שהיה במקום הראשון היה פארק היורה שגרף מיליארד דולר תוך 13 יום. מה שיותר מפתיע הוא שפארק היורה היה זמין גם באקרנים בסין ביחד עם ההשקה העולמית בעוד הסרט החדש של מלחמת הכוכבים ישוחרר שם רק בתשיעי בינואר.

Thr Wiredist מסיים את Fallout 4 ללא הריגות

היוטיובר המוכר The Wiredist יצא למסע מפרך ביותר בשממה הפוסט אפוקליפטית כשהחליט לסיים את Fallout 4 ללא הריגות. השחקן דאג לפתח את הכריזמה שלו ובכך דאג בעזרת לשון חדה וקצת מניפולציות לעשות את מה שעד עכשיו היה נחשב לבלתי אפשרי.

מנכ"ל סוני מתרגש לקראת 2016

מנכ"ל חברת סוני העולמית שוהיי יושידאה מזכיר לעולם לפקוח עין על ה-PS4. בראיון שנתן ל-4Gamer, יושידה דיבר על השנה שתהיה מלאה בכותרים בלעדיים של פלייסטיישן ועל ההשקה המתקרבת של ה-Playstation VR.

Rise of the Tomb Raider מקבל תאריך השקה למחשב ומצב חדש

המשחק החדש בסדרת Tomb Raider נפרד מהיחסים האקסקלוסיבים שלו עם ה-Xbox One ומקבל חלון השקה של חודש ינואר ל-PC. בנוסף המשחק יקבל מצב הישרדות חדש בו תוכלו לדחוף את לארה לקצה יכולתה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:19 02.01.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    קריס (או כריס?), משעשע אותי איך שאת מזיזה את הידיים שלך, זה כל כך חמוד!
    אהמ.... ועכשיו לתגובה יותר רצינית, תודה על החדשות. נראה אם לנשיא סוני באמת יש סיבה להתרגש. אני מחכה לקפטן אמריקה- מלחמת האזרחים יותר מהכל.

  2. 2

    19:29 02.01.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    "מאוד מאוכזבת"??

    נתתי משפט פתיחה, לא מספיק :(

  3. 3

       | פורסם ע"י