הרשמה

"אווטאר 2" נדחה למועד לא ידוע

האם ג'יימס קמרון מפחד מ"מלחמת הכוכבים: פרק 8"?

האם "אווטאר 2" סובל מבעיות

ג'יימס קמרון וסטודיו Twentieth Century Fox שעובד על "אווטאר 2", החליטו ללכת בדרכה של Rockstar ולהוליך את "אווטאר 2" במסדרון החשוך של חוסר וודאות לגבי מועד ההשקה.

הדחייה השנייה של "אווטאר 2" כבר כאן והיא מדאיגה במיוחד. במקור דובר על עליה לאקרנים בחג המולד 2016, אך במהלך השנה האחרונה הוחלט לדחות את הסרט בשנה נוספת עד לחג המולד של שנת 2017. אם כל זה לא היה מספיק, לאחרונה התקבל דיווח מאתר The Wrap על כך שהוחלט לדחות את הסרט השני בסדרה, "אווטאר 2", אלא שהפעם, בניגוד לקביעה המקורית ולדחייה הראשונה, אין אפילו טווח זמנים שבו אמור הסרט לצאת ומאולפן ההפקות סירבו להגיב לנושא.

פרט נוסף שמעניין מאוד בסיפור הוא ש"אווטאר 2" הוא לא הסרט היחיד שמתוכנן בסדרה. מתוכננים גם שני סרטים נוספים - "אווטאר 3" ו"אווטאר 4", אך שדי במפתיע, סירבה החברה להגיב לגבי תאריך יציאתם, כך שהתאריך המקורי של "אווטאר 3" עומד על כנו ונכון הדבר גם לגבי "אווטאר 4". מדובר בדצמבר 2018 עבור "אווטאר 3" ובתאריך כלשהו שאיננו ידוע בשנת 2019 עבור "אווטאר 4".

הנימוק לעניין הגיע בסופו של דבר מצידו של ג'יימס קמרון, שטען כי לאחר ההצלחה של הסרט הראשון, הצוות רוצה לוודא שהעבודות על הסרט יביאו להמשך לא פחות טוב מהסרט המקורי, במקום שבסופו של דבר יצא סרט שחוץ משם גדול לא יביא איתו הרבה.

מה דעתכם? האם "אווטאר 2" צריך עוד עבודה או שהוא פשוט מפחד מ-"מלחמת הכוכבים: פרק 8" שנדחה לאחרונה לדצמבר 2017?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:36 25.01.2016 | יובל יובל (אורח)

    מפחד ממלחמת הכוכים (ד"א, מישהו יודע מה יהיה השם שלו?)? לא נדמה לי. אוואטר יצא לאקרנים בתקופת סופות השלג של 2009 שנעלו את מחצית היבשת בבתים, אבל הסרט עדיין הפך לרווחי ביותר בהיסטוריה. גם אם יצאו במקביל- אני לא בטוח שהם דווקא יהוו תחרות אחד לשני (בקנה מידה גדול, בכל אופן).
    לדעתי, הדבר מתחלק לשתי אופציות: אחת פחות סבירה, והיא שהאולפן/מפיק דוברים אמת, והשניה שהם נתקלו בבעיה כלשהיא בהמלך ההפקה או הצילומים.
    ואולי הם באמת מעדיפים להתרחק ממלה"כ, למרות שדחייה בשנה לפחות נשמע לי כצעד דרסטי מדי.

  2. 2

    15:43 25.01.2016 | haborer haborer

    שלום יובל, דבר ראשון לסרט השמיני נתנו שם מאוד לא יצירתי והוא "Episode VIII".
    שנית כל, לדעתי הם קלטו איזה תיק הם תפרו לעצמם - כל שנה סרט "אווטאר" חדש(!) זה מטורף לחלוטין. אין לי ספק שבעקבות הדחייה הזו יגיעו דחיות נוספות של "אווטאר 3" ו"אווטאר 4" ותהיה בטוח שאנחנו נהיה הראשונים לדווח לכם על כך כאן בישראל.
    תודה על תגובתך.

  3. 3

       | פורסם ע"י