הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של פברואר

מה מצפה לנו החודש?

גם החודש מיקרוסופט ממשיכה לחלק משחקים מצוינים לשחקני ה-Xbox

שירות המנויים של Xbox Live Gold פתח את השנה עם רשימת משחקים לא רעה בכלל שכללה את Killer Instinct ומשחק ה-Co-Op החמוד Zheroes. האם חודש פברואר גם מלא הפתעות?

Hand of Fate

אחד המשחקים המעניינים של פברואר הוא Hand of Fate. המשחק המשלב אלמנטים של RPG ומשחקי קלפים בעולם אחד ויוצר הרפתקת פנטזיה שונה מכל מה שהכרתם. המשחק יעמיד אתכם אל מול אויבים מפחידים במרתפים לא נגמרים המלאים בהפתעות מכל הסוגים. איזה מסע הקלף הבא יחשוף?

Hand of Fate יהיה זמין ל-Xbox One מה-1 לפברואר ועד ה-29 לפברואר.

Styx: Master of Shadows

משחקה המצוין של Cyanide יכניס אתכם לנעליו של הגובלין סטיקס(Styx) שיוצא למסע התגנבות אל תוך המבצר השמור של אקנאש(Akenash) במטרה למצוא את הלב של העולם. במהלך מסעו, סטיקס יגלה את עברו תוך כדי שהוא נלחם באויבים, מחדד על כישורי ההתגנבות שלו ולומד על עולם הקסם.

Styx: Master of Shadows יהיה זמין ל-Xbox One החל מה-16 לינואר עד ה-15 למרץ.

Sacred Citadel

רשימת המשחקים של Xbox Live Gold לא שוכחת את שחקני ה-Xbox 360. החודש שחקני ה-360 יוכלו להנות מ-Sacred Citadel, המיועד ל-Co-Op של שלושה שחקנים במקביל. המשחק המתרחש בתקופת ימי הביניים, יתן לכם אפשרות לצאת ביחד עם חברים למסע עם אויבים מגוונים, לאסוף שלל, מספר דמויות ללמוד ולהתמקצע איתן ומספיק זמן מסך כדי להרגיש שלא תרצו לראות את חברים שלכם יותר לתקופה הקרובה.

Sacred Citadel יהיה זמין ל-Xbox 360 וה-Xbox One מה-1 ועד ה-15 לפברואר.

Gears of War 2

את רשימת המשחקים של חודש פברואר נועל אחד ממשחקי היריות המוצלחים של השנים האחרונות, Gears of War 2. משחק היריות בגוף השלישי המצוין של חברת Epic יכניס אתכם שוב למגפיים הכבדות להפליא של מרקוס פינקס(Marcus Fenix), דום סנטיאגו(Dom Santiago) וצוות דלתא מלא הטסטוסטרון לעוד מלחמה עקובת דם ומלאת מסורים מול צבא החייזרים של הלוקאסט(Locust).

Gears of War 2 יהיה זמין ל-Xbox 360 וה-Xbox One החל מה-16 ועד ה-29 לפברואר.

אלו כל המשחקים של חודש פברואר. מה אתם חושבים, האם מיקרוסופט שיחקו אותה או מה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:40 28.01.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    תודה מיקרוסופט

  2. 2

       | פורסם ע"י