הרשמה

חדשות השבוע: בואו מכות!

יוביסופט מתעתעת, התנהלות מאפיונרית ב-CS:GO ובשורה מעניינת למי שאוהב מכות!

The Division, CS:GO ומלא פוקימונים: קריס מביאה לכם את החדשות החמות מהשבוע האחרון

שלום גיימרים! כמובטח, קריס חזרה השבוע כדי להביא לכם את החדשות החמות שהיו לנו השבוע ועברה בדרך התעללות קלה עם The Division. אז השבוע התעצבנו (שוב) על זה ש-Ubisoft שיקרה לנו בפנים, גילינו (שוב) שגם בספורט האלקטרוני יש התנהלות פסולה לגמרי ומלאה בניגודי אינטרסים, התאהבנו (שוב) בפוקימונים, ולסיום הבאנו בשורה שכל חובב משחקי מכות לא ירצה לפספס. מתחת לסרטון תמצאו תקציר כתוב עם לינקים לכתבות המקוריות. צפיה נעימה!

Ubisoft קצת הגזימה עם התמונות של The Division

אם חשבתם ש-Watch Dogs היה מקרה חד פעמי, Ubisoft ממשיכה להוכיח אחרת. שחקן מהבטא הסגורה פירסם תמונות של המשחק ב-4K על ההגדרות הכי גבוהות במחשב, וגם אז זה לא מתקרב (אבל ברצינות, אפילו לא קרוב) לתמונות המרהיבות ש-Ubisoft פירסמה מהמשחק בתור "צילומי מסך של 4K". מעצבן אבל צפוי.

FaZe רכשה את הקבוצה הכי יקרה בהיסטוריה של CS:GO, אבל לא בקטע טוב

השבוע התבצעה הרכישה הכי יקרה של קבוצה בהיסטוריה של CS:GO כאשר FaZe רכשה את ההרכב של G2 בסכות עתק של 700,000$. הקטע הוא שהמחיר המופרז לא היה בגלל איכות הקבוצה, אלא בגלל שאחד המקימים של ESL (שהוא במקרה גם מושקע ב-G2) דאג לנפח את המחיר. לפי הטענות שהועלו, יינס הילגר איים על FaZe בסנקציות ב-ESL אם לא תעלה את המחיר כדי שהוא יוכל לקבל נתח גדול יותר מהמכירה. *הקטעים של קבוצת G2 בסרטון נלקחו מתוך הטריילר של Virre CSGO.

לכבוד הולדת ה-20, "פוקימון" קיבל פרסומת מושקעת במיוחד

הפוקימונים איתנו כבר 20 שנה, אתם מאמינים? לכבוד המאורע נינטנדו הפיקה פרסומת סופר מושקעת שתשודר במהלך הפסקת הסופרבול - הפסקת הפרסומות היקרה ביותר בטלויזיה. תוכלו לצפות בטריילר המלא בכתבה המלאה (לחצו על הכותרת).

ויגיימס מרים את הכפפה ונכנס לזירת משחקי המכות

הם היו מפוזרים בגלות, מתחת לאדמה ובחדרים מעושנים מאז ימי Tekken 3 אבל לא עוד! ויגיימס מתכוונים לקדם את תחום משחקי המכות בארץ ואנחנו עובדים כבר עכשיו על טורניר Mortal Kombat X בהשתתפות 8 מהשחקנים הטובים בארץ, ובימים אלה אנחנו מחפשים שחקנים ומנהל טורנירים שירימו טורניר דומה ל-Street Fighter V. אז אם אתם חושבים שאתם מתאימים, צרו איתנו קשר ואם אתם סתם חושבים שזה אחלה מצידנו - תפרגנו בתגובה כדי שנדע שיש קהל. פרטים על טורניר ה-MKX יגיעו ממש בקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:00 28.01.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    השיער המקורי שלך הכי יפה, מהמם.
    יינס היגלר נראה כמו אדם ססלר.... הנה, אמרתי את זה.

  2. 2

    21:07 28.01.2016 | דניאל דניאל (אורח)

    היי. האם הטורניר ב sf5 יהיה על מחשב ? או לחילופין האם יהיה אפשר בצורה כלשהי לשחק עם מקלדת? (בעזרת מתאם, טורניר אונליין וכ'ה)

  3. 3

    20:30 29.01.2016 | jaguaryo jaguaryo (אורח)

    המשיכי ככה !

  4. 4

    18:02 30.01.2016 | Or.A Or.A

    יוביסופט כבר מתחילים לאכזבת אותי אם כל הבחירות שלהם..
    אחלה כתבה בכל מקרה

  5. 5

    19:10 30.01.2016 | DoubleDragoN DoubleDragoN (אורח)

    On what console Mortal Kombat X tournament is going to be?
    What is the expected date for it?

    Thanks in advance.

  6. 6

    11:37 31.01.2016 | אור מנטש אור מנטש

    גם Mortal Kombat X וגם Street Fighter V ישוחקו על PC, וטורניר MKX יתרחש באמצע פברואר. מי שרוצה להשתתף - צרו איתנו קשר דרך הלינק בכתבה.

  7. 7

       | פורסם ע"י