הרשמה

Ant Simulator בוטל כי המפתחים בזבזו את הכסף על בירות וחשפניות

הסיוט הגדול של מפתחות האינדי התממש עבור חברת ETeeski

המקרה הגרוע ביותר למפתחות אינדי קרה אצל המפתחים של Ant Simulator, וכל הכסף בוזבז על שטויות

זה תמיד עצוב לשמוע על משחקים שבוטלו, גם אם זאת הפעם הראשונה שאתם בכלל שומעים על המשחק. זה מה שקרה עם Ant Simulator, משחק עם קונספט די מגניב שהצליח לצבור כמות יפה של אוהדים, תקציבים והזמנות מראש - רק כדי שחלק מהמפתחים יבזבזו את הכסף על "החיים הטובים". אריק טרשינסקי (Eric Tereshinski), המתכנת הראשי של המשחק, פירסם וידאו שחושף הכל. לדבריו, "השותפים העסקיים לשעבר" שלו במפתחת ETeeski בגדו בו והוציאו כסף מאחורי גבו. המשחק קיבל מימון חיצוני לצד הזמנות מראש ואפילו פרוייקט קיקסטרטר צנוע למדי (עם קופה של 4,000$), והשותפים הוציאו את הכסף על "אלכוהול, מסעדות, ברים ואפילו חשפניות."

בתור המתכנת הראשי, טרשינסקי יכול להמשיך את הפיתוח תיאורטית אך חבריו לשעבר כבר הזהירו אותו שלא ילך לשם, ואיימו שאם ישיק את המשחק - הם לא יהססו לתבוע. בינתיים, טרשינסקי שרוצה להמשיך כמפתח משחקים ולבנות את השם שלו, אומר בסרטון "זה נהיה לי ברור שאני לא יכול שהקריירה שלי תהיה מקושרת אליהם". טרשינסקי נשמע פגוע ומדבר על חברות של 11 שנה בינו לבין שותפיו למשחק, ובשורה התחתונה אומר שהטעות הגדולה ביותר שלו היתה לסמוך עליהם עם הפרוייקט. Ant Simulator כנראה לעולם לא יראה אור, אך טרשינסקי אמר שהוא ימשיך לפתח משחקים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:00 02.02.2016 | Venguard Venguard (אורח)

    מה שכסף עושה לאנשים..

  2. 2

    13:03 02.02.2016 | MrStereo MrStereo

    חחחחחחחח

  3. 3

    15:03 02.02.2016 | wcw thnder wcw thnder (אורח)

    בתאכלס מספר 1 צודק לדעתי הם היו שם רק בשביל בכסף לא בשביל הרעיון של אריק המסכן שפשוט רצה לבנות לעצמו שם ולפתח רעיון שלו זה סיפור מאוד עצוב :(

  4. 4

       | פורסם ע"י