הרשמה

העולם הדכאוני של Dark Souls 3 נחשף בטריילר חדש

היכנסו לממלכה של לות'ריק - אם יש לכם אומץ

Dark Souls 3 קיבל טריילר סינמטי המציג בפנינו את העולם הקודר של המשחק

יש הרבה משחקים גדולים שיוצאים ועומדים לצאת בחודשי פברואר ומרץ, אבל המזוכסיטיים האמיתיים מחכים לחודש אפריל וליום בו הסבל יתחיל מחדש. Dark Souls 3 מתקרב להשקה והיום קיבלנו את הטריילר הסינמטי שנותן לנו את הרקע לעולם הקודר והעגום אותו נצטרך לשרוד.

אז לוחמים עתיקים, עולם מתפורר ומלך אחד מרושע ששולט על הכל - כל אלה ועוד מחכים לנו בממלכה של Lothric. אבל כמו בכל משחק בסדרה, גם בחשיכה הגדולה ביותר יש להבה קטנה וחלשה שלא מוכנה לוותר. אתם חושבים שאתם טובים מספיק בשביל לא לוותר? את זה נגלה באפריל הקרוב.

Dark Souls 3 יעשה את דרכו אל ה-PC, Xbox One וה-PS4 ב-12 באפריל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:02 09.02.2016 | שחקן משחקי תפקידים שחקן משחקי תפקידים (אורח)

    טריילר אדיר. זה הולך להיות המשחק הכי טוב בסדרת SOULS לדעתי. מקווה שיהיה קשה כמו קודמיו ומתגמל הרי זה המשחק האחרון בטרילוגיית DARK SOULS אז זה צפוי שהוא יהיה הקשה והטוב מכולם. מקווה שהפעם הסדרה הזאת תזכה במשחק השנה כמו ש DEMONS SOULS עשה ב2009.

  2. 2

    00:22 10.02.2016 | יגאל יגאל (אורח)

    כמו שהכותרת תיארה עולם דיכאוני וגרפיקה גרועה. הכל שחור. עולם לא מגוון. משחק מאוד ספציפי לדעתי לאוהבי הסדרה. נראה משחק לא משהו אבל זאת רק דעתי

  3. 3

    18:39 10.02.2016 | שחקן משחקי תפקידים שחקן משחקי תפקידים (אורח)

    ליאגל האם שיחקתה במשחקים הקודמים לפני שאתה אומר שזה משחק גרוע? וגרפיקה זה בכלל לא הקטע במשחקים האלו. אלא המשחקיות והעומק שהמשחקים האלה כול כך טובים בהם. ועם אתה אומר שזה עולם לא מגוון אז אתה כנראה מעולם לא שיחקת אף משחק SOULS כי יש טונה של איזורים ששונים אחד מהשני ויש גיוון עצום במשחקיות. אולי מערכת הקרב נראת פחות מציאותית מ DS2 אבל כול השאר נראה מדהים. ממליץ לך לשחק בקודמיו לפני שאתה שופט אותו.

  4. 4

       | פורסם ע"י