הרשמה

Street Fighter V - כמה נצטרך לשחק כדי לפתוח דמויות בחינם?

פרטים חדשים שדלפו על המשחק חושפים מי תהיה הדמות הראשונה וכמה Fight Money נצטרך להרוויח כדי לא לשלם על דמויות DLC

פרטים שנחשפו על המשחק והורדו מהאוויר רגע אחר כך חושפים כי Alex יהיה הראשון להצטרף למשחק במרץ

מעריצי סדרת Street Fighter V ובעצם כל מי שאוהב משחקי מכות שמח לגלות שכל דמויות ה-DLC של Street Fighter V יהיו זמינות גם ללא תשלום, ופרטים חדשים שהגיעו ל-NeoGAF חושפים בפנינו כמה נצטרך לעבוד כדי לא לשלם על דמויות חדשות. הפרטים נחשפו במקור באתר Meristation והגיעו ככל הנראה מגרסת המשחק שנשלחה לעיתונאים, אך הכתבה המקורית הורדה מהאוויר לאחר פחות משעתיים והתיעוד היחיד שלה הוא דרך הדיון של NeoGAF.

אז נתחיל מחדשות שכבר הפכו לרשמיות: דמות ה-DLC הראשונה שתצטרף למשחק היא Alex, שהופיע ב-Street Fighter 3 והיה אחת הדמויות המבוקשות ביותר למשחק הקודם. אלכס יגיע אלינו כבר במרץ, והתוכנית היא להביא לנו דמות חדשה בכל חודש, בצורה של "עונות" בדומה ל-Killer Instinct. ב-2016 אמורות להגיע אלינו 6 דמויות חדשות בסך הכל, מה שאומר שהחל מספטמבר תהיה הפוגה של דמויות חדשות עד 2017. כל זה כמובן בגדר השערות, ולוחות הזמנים עשויים להשתנות לאורך הדרך.

לפי המידע שנחשף, כל דמות תעלה לנו 100,000 ב-Fight Money, הכסף שאנו יכולים להרוויח פשוט על ידי לשחק במשחק. בשלבי הבטא, כל נצחון במצב האונליין הניב 500 מטבעות, מה שאומר ששחקנים יצטרכו לעבוד קשה כדי להרוויח דמויות מבלי לשלם עליהן. בנוסף נוכל לקבל כמויות יפות של Fight Money דרך מצבי המשחק לשחקן-יחיד ובאתגרים יומיים (Daily Challenge) שיגיעו גם הם במרץ. כמו עם הרבה משחקים חינמיים, מי שרוצה לקבל את הדמויות ללא תשלום יצטרך לשחק על בסיס כמעט יומי, ומי שרוצה לקבל גישה מיידית לכל התוכן יצטרך לשלם על ה-Season Pass או על כל דמות בנפרד.

Street Fighter V יושק ב-16 לפברואר עבור ה-PC וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י