הרשמה

ראיון עם אדוורד ביילי, המנהל העסקי של HyperX

אחת השחקניות הגדולות בתחום הספורט האלקטרוני לא מתכננת להפסיק בקרוב וחושפת את התוכניות להמשך השנה

המנהל העסקי של חברת HyperX נותן לנו הצצה לתוכניות החברה ל-2016 ונוגע בתחום הכי חם בגיימינג היום: ספורט אלקטרוני

פעם HyperX היה שם מוכר רק עבור המכורים לחומרה - אלה שמכירים את כל החברות ויתעקשו רק על הזכרון הטוב ביותר. למי שעדיין לא מכיר, HyperX היא חברת-בת של חברת הזכרונות המוכרת Kingston ומתמקדת במוצרים עם ביצועים גבוהים במיוחד המיועדים לקהל הגיימרים. לא רק זה, HyperX לקחה על עצמה משימה לקדם בכל צינור אפשרי את תחום הספורט האלקטרוני והפכה בשנים האחרונות לאחד המותגים המוכרים ביותר בתחום בזכות החשיפה העצומה שקיבלה. אם תהיתם באילו זכרונות משתמשים השחקנים הטובים בעולם מקבוצות כמו Cloud9, Team Liquid ו-SoLoMid - תהיו בטוחים שלמחשב שלהם מחובר זכרון של HyperX. חברת HyperX היתה פעם שם נרדף לזכרונות DDR בביצועים גבוהים, אבל היום היא הרבה יותר מזה ומייצרת כונני SSD, זכרונות USB ואפילו אוזניות עם איכות סאונד מפתיעה כמו ה-Cloud II. אז לאן החברה מתקדמת? מה מחכה לנו ב-2016 מ-HyperX? ומה קבוצת הספורט האלקטרוני שלכם צריכה להשיג כדי לקבל חסות ותמיכה מהחברה? על כל השאלות האלה ועוד ענה לנו אדוורד ביילי (Edward Baily), המנהל העסקי של HyperX שהסכים להקדיש מזמנו כדי לענות על שאלותינו.

איך אתה מסכם בקצרה את השנה החולפת?

ל-Kingston Technology הייתה שנת 2015 מדהימה וחזקה, עם גדילה ענקית לכל אורך ליין המוצרים שלנו. בחזרה לשנת 2002 הקמנו את המותג HyperX שיעודו להציע לגיימרים ולאנשי החומרה את האפשרות לבחור במוצרים עם ביצועים גבוהים יותר מהרגיל. במהלך השנים גדל המותר HyperX למוצרים חדשים כמו: SSD's, USB's והיום היא מתעסקה גם בציוד היקפי כמו האוזניות Cloud, ומשטח העכבר Fury וכן האוזניות החדשות שהוכרזו ב-CES השנה, Revolver.

כדי לעשות לכם קצת סדר במספרים בתחום הגיימניג באירופה; היה מוערך שקיימים 323 מיליון גיימרים באירופה לבדה, כשהמספר הזה הוא במקצת יותר נמוך מ-351 מיליון אוהדי ספורט, בהתאם למחקר שנעשה ע"י Newzoo. במיוחד במהלך 3 שנים האחרונות אנחנו רואים את תעשיית הגיימינג "מתפוצצת". HyperX משקיעה בתעשיית ה-eSport וממשיכה לתמוך בגיימינג מהשורשים ועד לתחרויות בינלאומיות ובנוסף בקבוצות מקצועיות. HyperX כיום נותנת חסות ל-27 ארגוני eSport מסביב לעולם והיא המותג הרשמי של DreamHack ו-Intel Extreme Masters מבית ESL.

למה החלטתם להפריד את מותג HyperX מ-Kingston?

רצינו לעשות את ההפרדה כמו ש-Microsoft עשו עם Xbox; הכל היה כדי שהמותג HyperX יקום בכוחות עצמו. רצינו להימנע מכך שיראו אותנו כ"חברה גדולה". כתוצאה מהפרדת המותגים, אנחנו היום יכולים להגיע לקהלים רבים ושונים ולשווק את עצמנו בדרכים חדשות ויצירתיות. זה מאפשר לנו להתמקד, להגיע וליצור אינטראקציה עם הקהל היותר צעיר שמכיר את מותג HyperX מהרשתות החברתיות. למשל, הצלחנו ליצור חשבון טוויטר משלנו (עם קרוב ל-500 אלף עוקבים) שזאת דרך מצויינת כדי לתקשר עם קהל הגיימרים שלנו מכל העולם. למעשה חלק מהקהל היותר צעיר שלנו מעוניין רק לשמוע חדשות על HyperX ולא על Kingston, לכן חשוב מאוד עם מי מדברים!

מה אנחנו יכולים לצפות מ-HyperX ב-2016?

בתערוכת CES 2016 הכרזנו על מוצרים חדשים שיגיעו השנה; בראש ובראשונה, הכרזנו על שיתוף פעולה גדול עם Xbox, שלמעשה יקנה לנו את האפשרות ואת הזכות לייצר אוזניות רשמיות שמתאימות לשלט Xbox Elite. האוזניות צפויות להגיע ברבעון השני של השנה והן יקראו "CloudX". מוצר חדש שיכנס לשוק השנה הוא האוזניות גיימרים החדשות שלנו "Cloud Revolver" שנבנו מהבסיס בצורה חדשה לגמרי. האוזניות יקנו לגיימרים עולם חדש של נוחות וסאונד משופר, כשהמודל האחרון יהיה עם תמיכת Dolby 7.1 Surround. לבסוף הראנו הצצה קטנה לזכרונות Predator DDR3/4 שיצאו לשוק בהמשך השנה; עם מהירויות של עד 3000MHz וקיבולת של עד 64GB, עיצוב מפזר חום בעל פרופיל נמוך ואגרסיבי יותר.

אילו מוצרים בתחום הזיכרונות ישתלטו לדעתך על השוק ב-2016?

אנחנו כבר ראינו שינויים בדפוסי הקנייה בשנה שעברה, כאשר כ-30% ממכירת הזכרונות שלנו הם למעשה DDR4 בעלי ביצועים גבוהים. פער המחיר בחודשים האחרונים בין DDR3 לבין DDR4 הצטמצם משמעותית כשאנחנו צופים שנראה באמצע השנה מחירים כמעט זהים בין שני הסוגים, לכן אנו צופים שהשנה תהיה צמיחה רצינית במכירות של זכרונות DDR4.

האם HyperX שוקלת להיכנס לתחום של המקלדות והעכברים?

נכון לעכשיו אנחנו מתמקדים בעיקר בתחום הזכרונות והאוזניות שלנו עם מגוון רחב של מוצרים חדשים שיגיעו השנה, ומי יודע לאן העתיד יקח אותנו...

כשמסתכלים על גיימינג, באילו היבטים מוצרי HyperX משפרים את חווית המשחק?

מוצרי HyperX מציעים לגיימרים את האפשרות להאיץ תחומים רבים בעולם הגיימינג, כונני ה-SSD שלנו לדוגמא עוזרים במיוחד כשמתקינים עליהם את מערכת ההפעלה, כך שלמעשה המחשב עולה בכמה שניות בודדות, אבל השינוי המשמעותי ביותר הוא התקנת משחקים על כונני ה-SSD שמורידים משמעותית את זמן הטעינות במשחקים בגלל מהירויות העברת נתונים של למעלה מ-400MB/s שזאת מהירות גבוהה בהרבה מכוננים רגילים שהמהירות הממוצעת שלהם היא מתחת ל-170MB/s. רעיון נוסף שמשפר את ביצועי המחשב הוא הוספת זכרונות של HyperX; למעשה בשדרוג מ-8GB ל-16GB ניתן לשפר משמעותית את יכולת ה-multi-tasking של המחשב במיוחד כשמשחקים ומשדרים באותו הזמן.

האם אתה חושב שתחום הספורט האלקטרוני הגיע לשיא או שיש עוד לאן לצמוח?

שוק הספורט האלקטרוני הוא עצום, ראינו שביולי 2015 ממשלת ארה"ב מאפשרת לשחקנים מקצועניים לקבל ויזה ומסווגים אותם כ"ספורטאים", אלה חדשות מאד מעודדות בתעשיית הגיימינג העולמית. במהלך השנים הבאות תראו את תחום הגיימינג צומח עוד יותר, אך תראו בנוסף לזה עלייה בגיימינג בסלולאר, עם משחקים כמו "Hearthstone" ו-"Vainglory" שנעשים יותר ויותר פופולאריים. מותגי ענק כמו CocaCola, Nissan ו-American Express גם הם התחילו להשקיע בתחום הספורט האלקטרוני כי הם מבינים את הפוטנציאל העצום במגע עם מיליוני גיימרים צעירים וזה צעד מיוחד שקורה מחוץ לתעשיות אחרות.

ראינו את HyperX לוקחת חלק באירועים גדולים ב-2015, מה יהיה הפוקוס שלכם השנה?

היינו מאד עסוקים בשנה שעברה והשתתפנו באירועי הגיימינג הגדולים ביותר (כמו: DreamHack Winter, ESL One, PAX Prime ועוד..) כשהאירוע המרכזי הבא שנהיה בו הוא ה-Intel Extreme Masters (מאת ESL) שמתקיים במרץ בעיר Katowice שבפולין. ESL יערכו את הגמר במשחקים Counter Strike: GO וב-League of Legends עם קופת פרסים של עד $250,000. בשנת 2015 הייתי נוכח בגמר טורניר League of Legends עם למעלה מ-12,000 אוהדים שיצרו אווירה מדהימה, ועוד למעלה ממיליון צופים בשידור החי ב-Twitch.tv. עוד אירוע גיימינג מרכזי שאנחנו גאים לקחת חסות בו הוא DreamHack Masters. יהיו למעשה שני טורנירים של CS:GO עם פרס של $250,000 כל אחד. אנחנו אוהבים להיות חלק מהרגעים הגדולים האלה בעולם ה-eSport וכן לפגוש את אלפי האוהדים מכל קצוות העולם!

מה השיקולים שלכם כשאתם מקבלים פניה לחסות על קבוצה, שחקן או שדרן?

אנחנו מקבלים המון פניות בכל יום בנוגע לחסויות ומן הסתם שאנחנו רוצים לתמוך בכולם בתחום היכולות שלנו. אנחנו כיום תומכים ב 27 ארגונים מקצועיים בינלאומיים ובעשרות שדרנים. אנחנו מחפשים את שלושת הנכסים העיקריים הבאים כשאנחנו מקבלים פנייה בנוגע לחסות של ארגון/קבוצה/שחקן או שדרן.

  1. רלוונטיות לשוק הגיימינג הנוכחי: האם המשחק שהם משחקים עדיין פופולארי?
  2. רשתות חברתיות: כמה אנשים עוקבים (YouTube Subscribers, Stream,Twitter, ועוד..) אחריהם ומה ההשפעה שלהם על החברה?
  3. יכולות: אנחנו רוצים לעבוד עם החבר'ה שמשקיעים ושכל הזמן בעלייה ומסתכלים קדימה עם שאיפות להצלחה ולכן "הניצחון בקרב" מאד חשוב לנו כחברה שאפתנית.

כל מי שמעוניין ליצור איתנו קשר בנוגע לחסויות מוזמן לעשות זאת דרך הקישור הנ"ל.

מה יש אצל HyperX שאין אצל חברות אחרות? למה שאנשים ירצו לרכוש דווקא מכם?

מותג HyperX חגג לאחרונה 14 שנים והוא מיוחד מאוד בהרבה היבטים; קודם כל הוא מותג פרטי עם גב של חברת Kingston Technology, שקיימת כבר 28 שנים בתחום הזכרונות. העובדה שאנחנו חברה פרטית נותנת לנו את היתרון לקחת את הזמן כדי ליצור ולהמציא את המוצרים הטובים ביותר בשוק; זה גם מאפשר לנו להשקיע משאבים רלוונטיים (כמו כישרונות, זמן וכסף) כדי לרצות את הלקוחות שלנו ולא לרוץ "סתם" רק כדי לרצות משקיעים חיצוניים. מוצרי HyperX עוברים תהליך ייצור ובדיקה קפדניים במעבדות בקרת איכות מיוחדות. אנחנו גם משבחים את עצמנו כנותני שירות ותמיכה כשאנו מציעים את התמיכה שלנו 24 שעות ביממה בשפות שונות. אנחנו עדיין בין החברות היחידות המציעות אחריות לכל החיים לכל מוצרי הזכרון שלנו. אנחנו ב-HyperX מאמינים בעתיד הלקוחות שלנו ולכן אנחנו ממשיכים לתמוך בתחום הספורט האלקטרוני. לסיכום, כשאתם רוכשים כל מוצר של HyperX, אתם מקבלים איכות, עיצוב וביצועים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:34 18.02.2016 | jaguaryo jaguaryo (אורח)

    תודה על השיתוף ואחלה השקעה ! :)

  2. 2

    14:08 18.02.2016 | RoDeX RoDeX

    ראיון מצוין, HyperX עושים עבודה מעולה. תביאו עוד ראיונות כאלה :)

  3. 3

       | פורסם ע"י