הרשמה

Uncharted 4 הזדהב - "משחק הווידאו המדהים ביותר וויזואלית שנוצר אי פעם"

נותרו עוד פחות מחודשיים להשקה ואנחנו לא יכולים לחכות!

ניית'ן דרייק עושה הכנות אחרונות לקראת המסע האחרון והגדול ביותר בקריירה

Uncharted 4, משחק ההרפתקאות הבלעדי ל-Playstation 4, הזדהב! זה אומר שהפיתוח של המשחק הושלם ושכעת הוא עובר לייצור והפצה אל חנויות הגיימינג בכל רחבי העולם.

Naughty Dog שיתפה את החדשות בעמוד הטוויטר שלה, ובמאי המשחק ברוס סטארלי(Bruce Starley), צייץ בעמוד שלו כי לדעתו מדובר ב-"משחק הווידאו המדהים ביותר וויזואלית שנוצר אי פעם." המשחק נמצא בפיתוח זה זמן רב ועבר אין ספור דחיות ממספר סיבות שונות. הוא היה אמור לצאת בסוף 2015 אך נדחה למרץ 2016 על מנת לוודא שהמשחק "יתעלה על הסטנדרטים של המעריצים." זמן קצר לאחר מכן, וגילינו כי המשחק נדחה שוב לאפריל. ואז, כשכבר חשבנו שכל הדחיות מאחורינו, המפתחת דחתה את המשחק בשלישית והכריזה כי התאריך הסופי של Uncharted 4 הוא ה-10 במאי 2016. 

Uncharted 4: A Thief's End נמצא במרחק של פחות מחודשיים מאיתנו ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. הוא צפוי לצאת ב-10 במאי בלעדית ל-Playstation 4. 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:43 21.03.2016 | גל גל (אורח)

    המשחק המרשים ביותר ויזואלית שנוצר אי פעם??? יש משחקים מרשימים הרבה יותר בגזרת הגרפיקה והאומנות. Bioshock Infinite, Crysis, וכו ירשימו בדיוק כמוהו וימשיכו להרשים.

  2. 2

    16:57 21.03.2016 | אור מנטש אור מנטש

    זה ציטוט של במאי המשחק, זה כמו שהורה יגיד "הילד שלי הכי יפה" :)
    אבל מה שכן, מההיבט הטכני של הגרפיקה (כשמסתכלים על איכות טקסטורות, אפקטים של תאורה\עשן, צמחיה, השתקפויות וכו') זה באמת עשוי להיות המשחק המרשים ביותר בהיסטוריה של פלייסטיישן. נראה שיש להם במה להתגאות, עכשיו רק נותר לקוות להשקה חלקה ונטולת באגים.

  3. 3

    21:06 21.03.2016 | שימי שימי (אורח)

    זה באמת המשחק הכי מרשים מבחינת גרפיקה של Naughty Dog ושל סוני עד עכשיו אני מאמין ש בעוד כמה שנים טובות אנחנו נזכה לראות משחקים באיכות CGI חוויה קולנועית כמו Avatar
    מסכים איתי אור?

  4. 4

       | פורסם ע"י