הרשמה

ביקורת - Fallout 4 Automatron

דניאל חזר אל השממה כדי לנסות את ההרחבה הראשונה של Fallout 4

ההרחבה החדשה של Fallout 4 מוסיפה סיבות לחזור לשממה, אך גם מתהדרת במשימת סיפור סתמית

Fallout 4 קיבל את ההרחבה הראשונה שלו, Automatron, המאפשרת לכם לאבזר רובוטים שונים ולצוות אותם אליכם במסעותיכם ברחבי קומנוולת' (Commenwealth). האם התוספת של שדרוגים לרובוטים היא כל מה שאנחנו צריכים בשביל להנות, או שמא Bethesda התעצלה בפיתוח תוכן ה-DLC? בואו נגלה.

שולחן העבודה החדש שלי:

התוספת הגדולה ביותר שהרחבת Automatron מביאה לעולם של Fallout 4 היא עמדת שדרוג הרובוטים. במהלך המשימה החדשה שההרחבה מציגה בפניכם תוכלו למצוא אינספור חלקים שונים כדי לאבזר את אדה, הידידי הרובוטי החדש שלכם שעליו ארחיב בהמשך, ולחזק אותו מעבר לכל דמות אחרת שיכולה להתלוות אליכם לשממה או אפילו לבנות לעצמכם חבר חדש. אפשרויות השדרוג של אדה הפכו אותו מרובוט חזק מטבעו למכונת הריגה חסרת מעצורים. הגילוי הזה שפתאום משום מקום יש סיבה נוספת לחזור לטייל ולחפש אחרי חלקים כדי לבנות רובוטים חזקים גרם לי בקלות יתר לצאת ולחפש את החלקים הנחוצים כדי לבנות את השדרוגים שעליהם חלמתי. אחת התלונות היחידות שאציין בנושא זה היא שכמעט שום דבר לא הכין אותי לעובדה שאני אצטרך לצאת ולחפש את חלקי חילוף ברחבי קומנוולת' ולהישען על שדרוגים שעשיתי לדמות שלי, כדי לבנות את אותם שדרוגים. בגלל אותם דברים מצאתי את עצמי מסיים משימות צד שונות כדי להעלות רמה והגדיל את יכולות הרובוטיקה של הדמות שלי.

עלייתן של המכונות:

עלילת Automatron מציגה בפנינו את אדה, רובוט שאיבד את חבריו לאחר שקבוצה של רובוטים רצחניים הנשלטת בידיו של נבל המכנה עצמו The Mechanist. יחד עם אדה החביב, יצאתי למסע לאיתור ה-Mechanist כשאנו צריכים להתמודד עם רובוטים חסרי פחד ורגשות, כשהם יורים עלינו מרחוק, או רצים אלינו כמו משוגעים. עלילת ההרחבה היא לא מהמעניינות שתמצאו, במיוחד כשהיא משוות עם משימות אחרות במשחק, אך הרובוטים האימתניים תמיד היוו אתגר במהלך המשימה. בכל פעם שהייתי מתמודד מול הרובוטים במהלך, הייתי יודע כי המוות מציץ מעבר לפינה. חלק מאותם רובוטים עשו עבודה מדהימה בלגרום לי לרוץ המעגלים ולקוות שאשרוד עוד שניה נוספת. האתגר שהרובוטים מציבים מורגש לאורך כל ההרחבה של Automatron ותגרום אפילו לשחקני Fallout הוותיקים ביותר להזיע. הקרב האחרון מול The Mechanist הצליח לספק את אותה תחושה של לחץ שהרגשתי לאורך הקרבות במשימת ההרחבה, אך The Mechanist בתור דמות לא הצליח לעורר בי דבר. לעומת זאת, אדה החביב הצליח להיכנס לי ללב. למרות שבהתחלה לא היתה לא לי חיבה מסוימת לאדה, דווקא השדרוגים שהשקעתי בו גרמו לי לחבב אותו והאופי הרובוטי\אנושי המוזר שניתן לו הצליח לשעשע אותי לא מעט.

העולם בהם נמצאים חלקי המידע אותם אתם צריכים להשיג אינם שונים בצורה יוצאת דופן מאותם מרתפים שביקרתם בהם במהלך הסיור הראשון שלכם ב-Fallout 4. השלבים אינם מיוחדים בשום צורה ולא מצאתי את עצמי אכן נודד לסביבה חדשה, אלא חווה את אותו עולם רק עם אויבים מתכתיים. חבל מאוד שלא שגם במפגש האחרון עם The Mechanist הבנתי כמה הכל היה יכול להיות שונה. העיצוב של שלב הבוס האחרון היה מצוין והראה כי היוצרים היו יכולים ליצור סביבות מעניינות יותר, אך בחרו שלא לעשות כך.

השורה התחתונה:

אם אתם מחפשים סיבה טובה לחזור ל-Fallout 4, ההרחבה החדשה היא התירוץ המושלם לעשות זאת. גם עם הסיפור של Automatron הוא לא המעניין ביותר שיש למשחק להציע, האפשרות ליצור ושדרג רובוטים למפלצות מכניות אימתניות, היא אחת ההנאות הגדולות ביותר שקיבלתי מ-Fallout 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:30 10.04.2016 | fuck the muslims fuck the muslims (אורח)

    heil israel

  2. 2

    07:26 11.04.2016 | Fuck the muesli Fuck the muesli (אורח)

    Heil breakfast

  3. 3

    10:59 11.04.2016 | for comment number 2 for comment number 2 (אורח)

    don't you think that's kind of an oxymoron?

  4. 4

    12:18 11.04.2016 | To douchbag To douchbag (אורח)

    It can be a brunch food as well

  5. 5

       | פורסם ע"י