הרשמה

האם יש תקווה לסרט רביעי של איירון מן?

רוברט דאוני ג'וניר טוען שהוא יכול לעשות לפחות עוד אחד

כרגע בעתיד הקרוב והרחוק אין תוכניות לסרט המשך

רוברט דאוני ג'וניר (Robert Downey Jr.) אמר וחזר בו מספר פעמים בעבר שהוא מעוניין בסרט רביעי לאיירון מן. ב-2014 הוא אפילו אמר שיהיה Iron Man 4 וחודש אחר כך הוא שינה את דעתו ואמר שאנחנו יכולים לשכוח מזה.

בראיון לתוכנית ברשת ABC דאוני אמר: "אני מרגיש שאני יכול לעשות עוד אחד", כמובן שלא מדובר כאן בשום הכרזה של ממש, אבל לפי איך שהדברים נראים החוזה של דאוני עם מארוול נגמר בסרט הבא של הנוקמים. האם יכול להיות שהחוזה יוארך ואנחנו נזכה למספר סרטים נוספים עם איירון מן? יכול מאוד להיות. בכל מקרה, אתם יכולים לראות את איירון עכשיו בקולנוע בסרט החדש של קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים וגם בסרט של ספיידרמן שיצא שנה הבאה וכמובן בסרט הבא של הנוקמים שאמור לצאת ב-2018.

אתם יכולים לצפותראות את הראיון עם רוברט דאוני ג'וניר ביחד עם שאר השחקנים מקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים בקטע הבא (אפשר לדלג לדקה 4:00 בשביל הראיון עם דאוני)

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:05 03.05.2016 | Itay Itay (אורח)

    כן אבל סרט רביעי לא ממש תלוי בו, אלא אם כן הוא יחליט להיות המפיק של הסרט

  2. 2

    12:34 03.05.2016 | עזרא עזרא (אורח)

    אם הוא יוחלף בשחקן אחר זאת כנראה תהיה הטעות הכי גדולה שיכולה להיות. אין שום שחקן שיכול לגלם את אירון מן יותר טוב מרוברט, הוא נולד לשחק אותו. כנל לגבי יו ג'קמן שמשחק את וולברין. איך אפשר בכלל לחשוב להחליף אותו בדמות "צעירה" יותר איך?

  3. 3

       | פורסם ע"י