הרשמה

חדשות השבוע - הכרזות, הכרזות, הכרזות

אפילו קריס לא זוכרת שבוע כזה עמוס

לאחר היעדרות קצרה, קריס חוזרת אלינו עם חדשות השבוע

שבוע נוסף עבר לו וגם הפעם אנחנו יכולים לסמוך על קריס שתסכם לנו את סוף השבוע.

Call of Duty: Infinite Warfare נחשף

המשחק החדש בסדרת Call of Duty נחשף, כשהפעם נצא למלחמה עתידנית שתוציא אותנו אל מעבר לגבולות האטמוספרה. אחת ההפתעות הגדולות שהגיעו עם ההכרזה הייתה החדשה על כך ש-Infinity Ward עובדת על חידוש ל-Modern Warfare שיצא יחד עם המשחק החדש. אם תכננתם לקנות רק את Modern Warfare - יש לנו חדשות רעות. כדי להנות מהמשחק, תהיו מחויבים לקנות את Infinite Warfare.

מפתחי Battlefield מלכלכים ברשת על Infinite Warfare

צוות המפתחים ב-DICE, העובדים בימים אלה לקראת אירוע ההרכזה שיתקיים היום (שישי) של Battlefield החדש, לא נשארו אדישים ופרסמו תגובות נבזיות על ההכרזה של Infinite Warfare. בין אם נאמר כי המשחק נראה כאילו שיש לו גרפיקה מלפני 10 ועד כי Infinity Ward הציגה רק קטעים סינמטיים, נראה כי המלחמה יצאה לדרך גם השנה. אחד מהמפתחים אמר כי אירוע החשיפה של Battlefield החדש "ימס את האינטרנט". לנו רק נשאר לחכות בסבלנות.

המשחק השלישי בסדרת Dawn of War נחשף

אחת מסדרות האסטרטגיה המוכרות והמוערכות בעולם, Dawn of War, זכתה לטריילר חשיפה יפייפה המציג בפנינו לראשונה את Dawn of War III. כמו במשחקים הקודמים בסדרה, גם הפעם אנחנו נצטרך לבחור בין שלושה צבאות שונים ולהוביל אותם לקרבות ענק, עם עשרות יחידות שונות ומגוונות.

Mighty No. 9 קיבל תאריך השקה

טוב זה לקח הרבה זמן. פרויקט ה-Kickstarter של האב הרוחני של סדרת מגה מן, Mighty No. 9, קיבל חלון השקה רשמי, לאחר שסבל מדחיות רבות והצליח לתסכל מעריצים רבים שתרמו לפרויקט כבר מימיו הראשונים. המשחק יהיה זמין כבר ב-24 ליוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י