הרשמה

חדש במובייל: פלישת חייזרים, לחימה במבצרים ועוד משחקים שיפיגו את השעמום

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך חוזר גם הפעם עם משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

LOUD on Planet X

רועש על פלנטה אקס. פלישת חייזרים; אתם יודעים איך זה - הרבה מוזיקה ואקשן שלא פוסק. LOUD on Planet X במהותו משחק קצב בו עלינו לעצור נחשולי אויבים, חייזרים מפלצתיים,  וכל זאת על ידי נגינה בקצב הנכון על הכלים השונים העומדים לרשותנו. לאורך השלבים נמצא בונוסים ושיפורים וזאת על מנת לעמוד בגלי החייזרים ובבוסים האימתניים. לוקח קצת זמן להתרגל למקצב של המשחק, אך כשנכנסים לעומקם של דברים, המשחק נהיה מהנה מאוד. כל המוזיקה במשחק היא של להקות אינדי חדשות ומומלץ לשחק עם אוזניות.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Hungry Shark World

המשחק Hungry Shark World הוא משחק חדש בסדרת משחקי Hungry Shark. זהו משחק בו משחקים כריש (וגם דגים טורפים אחרים) רעב וכל שעלינו לעשות זה להתנהג בהתאם. אנו יוצאים למסעות טריפה בהם ננסה לאכול כמה שיותר דגים, ציפורים, אנשים וחפצים שונים ובהתאם למה שהצלחנו לטרוף אנו נקבל ציון. בנוסף לאורך שלבי המשחק יעמדו בפניניו אתגרים שונים בהם נצטרך לעמוד על מנת להתקדם. משחק פשוט, מהנה וממכר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

REDCON

במשחק REDCON אנו לוקחים פיקוד על מבצר הפצצה של האימפריה במלחמתה בגנרל הסורר ובניסיון ההפיכה שלו. עולם המשחק הוא כזה שבו מלחמת עולם הראשונה לא תמה, על הרקע הזה REDCON מתרחש. במשחק עלינו לבנות ולשפר ללא הרף את המבצר עליו אנו פוקדים. המשחק מתחיל בדרגת קושי די פשוטה אך מהר מאוד האתגר עולה ושם המשחק מתחיל להראות את ייחודו ואת הצד המהנה שדורש זריזות מחשבה וכן שליטה בכל כלי הנשק העומדים לרשותנו. משחק מהנה מאוד, מורכב ומלא באקשן.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Star Knight

במשחק Star Knight אנו נכנסים לנעליו של האביר נארו (Naro), אשר יוצא למסע להצלת עולמו, הנמצא תחת מתקפה של מפלצות, אך לא רק זאת גם השמש נלקחה על ידי הדרקון האפל נידהוג (Nidhogg). המשחק הוא במהותו משחק אקשן פלטפורמה בו נלחם באינסוף מפלצות שונות, נחסל בוסים אימתניים וכן נפתור פאזלי הגיון על מנת להתקדם בשלבי המשחק. לאורך המשחק נמצא שדרוגים לנשק של גיבורינו וכן יכולות חדשות. משחק לא קל - רמת הקושי בה המשחק מתחילה עלולה להרתיע שחקנים לא מנוסים. אך מומלץ לא לוותר כי המשחק מוצלח ומאוד מהנה.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י