הרשמה

תיאורי ושמות הפרקים השישי והשביעי של משחקי הכס נחשפים

תיאורי הפרקים ישאירו אתכם עם יותר שאלות מתשובות

איזו בחירה קשה אריה צריכה לעשות? ומי הוא האויב הותיק?

HBO שוב חשפה את שמות ותיאורי הפרקים לשבועיים הקרובים. למרות שהתיאורים הללו לא מכילים שום ספוילר, הם כן חושפים מי יופיע בפרק וזה כמובן יכול להיתפס כספוילר לחלקכם. אז לכן, ראו הוזהרתם - ספוילרים!

הפרק השישי נקרא "דם מדמי": "אויב ותיק חוזר לתמונה, גילי פוגשת את משפחתו של סם, אריה צריכה לקבל החלטה קשה וג'יימי מתמודד נגד הכהן הגדול". אין ספק שהשאלה הגדולה פה היא "מי זה לעזאזל האויב ותיק?" האמת היא, שאין לי אפילו חצי כיוון. אנחנו כבר יודעים מפרקים קודמים שסם וגילי בדרך לפגוש את המשפחה של סם, לא משהו מיוחד מדי וזה היה רק עניין של זמן שיקרה משהו בין הלניסטרים לכהן הגדול, אז כנראה שזה יקרה בפרק 6. עוד משהו מעניין זאת ה"החלטה הקשה" של אריה, אולי זאת החלטה לגבי חייה הפרטיים? אולי היא סוף סוף תעזוב את בראבוס ותחזור למחוק עוד שמות מהרשימה שלה?

הפרק השביעי נקרא "האיש השבור": "הכהן הגדול בוחן מטרה נוספת, ג'יימי מתעמת עם גיבור, אריה מתכננת תוכניות והצפון מקבל אזכור". אוקי, אז התיאור לפרק 7 סוג של מאשר את מה שאני חושב לגבי פרק 6. אריה "מתכננת תוכניות", אולי היא באמת עוזבת את בראבוס? גם מה שקורה עם הכהן הגדול וג'יימי, זה נשמע שמשהו רציני קרה שם ופרק 7 יציג לנו את ההשלכות של אותם אירועים. השאלה רק מי זה ה"גיבור" שג'יימי צריך להתעמת איתו?

כמו בתיאורים של הפרקים הקודמים אנחנו שוב לא מקבלים מידע על ג'ון לפי דעתי תיאורי הפרקים נכתבו עוד לפני שהעונה התחילה ומראש התיאורים הללו נכתבו בלי להזכיר את ג'ון במקרה והם יודלפו שאנשים לא יגלו שג'ון חזר לחיים. אבל חוץ מג'ון, גם דיינריס וטיריון לא מוזכרים בתיאורי הפרקים. האם הם באמת לא יופיעו בפרקים 6 ו-7? או שאולי רוצים להשאיר אותנו באפלה עד לרגע האחרון?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י