הרשמה

חדשות המובייל - דובים, נינג'ות והרפתקאות אפלות

יעקב שוב מוצא לנו את המשחקים החמים ביותר לפלטפורמת המובייל

מה מחכה לנו השבוע?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Bushido Bear לאנדרואיד ול-iOS

מה יותר מפחיד מדוב כועס, אתם שואלים? דוב כועס עם חרבות זו ללא ספק התשובה! במשחק Bushido Bear אנו עוזרים לחברנו הדוב להגן על היער והחיות הנמצאת בו מפני נחשולי אויבים אימתניים. המשחק הוא Hack 'n' Slash מהנה, צבעוני והכי חשוב מכניקת השליטה מצוינת בצורה לא רגילה. לאורך המשחק נגלה יכולות נינג'ה חדשות וכן בעלי ברית חדשים אשר יעזרו לנו להגיע למקור הרוע המאיים להרוס את היער.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store  

להורדה דרך Google Play

RAID HQ ל-iOS

המשחק RAID HQ משלב בין משחק אסטרטגיה למשחק shoot-em up בצורה מצוינת. במשחק עלינו לבנות בסיס על אי מוגן ככל הניתן וכן לצאת לקרבות בזק. הקרבות מהירים ומאוד מהנים וכאמור בהם אנו יורים ללא הרף באויבים הניצבים מולנו. העלילה הדי זניחה ב-RAID HQ עוסקת בקרבות בין גנרלים שונים המנסים לצבור כוח ושטח. קיימת גרסת האנדרואיד של  RAID HQ אך היא עדיין לא זמינה בחנות הישראלית. המשחק מצוין המתאים לשחקנים מתחילים ולוותיקים כאחד.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

Mazes of Karradash 2 לאנדרואיד ול-iOS:

געגועים למשחק אקשן תפקידים בסגנון סוף שנות ה-80/תחילת ה-90 מציקים לכם? אז אפשר להירגע כי Mazes of Karradash 2 הוא ממש בשבילכם. זהו המשך ל-Mazes of Karradash וגם הפעם העיר של גיבור מותקפת על ידי כוחות האופל. מכאן אנו יוצאים להרפתקה במבוכים להצלת העיר, פגישה על הרפתקנים נוספים וכמובן המסע האינסופי לשדרוג הדמיות ונשקיהם. Mazes of Karradash הוא לא משחק קצר ודורש מחשבה ותכנון. השחק לא רק נראה רטרו הוא גם משחק כך. משחק שמנגן לא מעט על רגש הנוסטלגיה שלנו ומצליח בכך מאוד בצורה מאוד טובה. מומלץ למתגעגעים וכן לאלו שעוד לא נולדו כשהמשחקים נראו כך ורוצים לראות על מה מדובר.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Lifeline Whiteout לאנדרואיד ול-iOS

Lifeline Whiteout הוא הרפתקת טקסט אפל, בה הגיבור מתעורר בשממה מושלגת ללא זיכרון כיצד הגיע לשם. כאן כזו אנו יצאים למסע בעקבות הזיכרון והבריחה מהמקום הקפוא והמפחיד הזה. המשחק דורש מאתנו לקרוא קטעי טקסט בהם מתואר מצב ועלינו להחליט מה הגיבור יעשה. בתחילת משחק ההחלטות פשוט ודי מהר ההחלטות נהיות קשות והרות גורל. משחק מהנה מאוד הדורש מאתנו לנסות להבין לאילו תוצאות הבחירות שלנו יובילו אותנו וכיצד ישלחו על הצלחתנו במשחק. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו, זה הכל להפעם! אם נהנתם אל תשכחו להתעדכן שוב בעדכון הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י