הרשמה

PS Plus - הוכרזו המשחקים החינמיים של חודש יולי

סוני מפנקת עם הפתעה מיוחדת

אלו הם המשחקים החינמיים לחודש יולי

בכל חודש, סוני מספקת למנויי ה-Playstation Plus מספר משחקים חינמיים עבור כל פלטפורמה שלה, בין אם זה PS3, PS4 או PS Vita. חודש יולי הגיע, ואיתו המשחקים החינמיים שנוכל לשחק בהם. שנתחיל?

Saints Row: Gat Out Of Hell

משחק העולם פתוח ביקום הכי מטורף לוקח אתכם עמוק אל העולם התחתון. לא, לא מדובר במאפיה, אלא עמוק יותר. אחרי שלקחו בחזרה את ארה"ב מידיהם של חייזרים, חבורת ה-Saints נשאבת אל הגיהינום במטרה להשיב חזרה את נשיא ארה"ב (הדמות שלכם ב-Saints Row 4), אשר נחטף על ידי השטן. מדובר בהרחבה למשחק הרביעי שלאחר מכן שוחררה כמשחק עצמאי, ובדומה לכל משחק אחר בסדרה - תוכלו לשחק עם חבר בכל דבר שתעשו, בין אם זה בקמפיין או סתם להשתגע בעולם.

המשחק יהיה זמין ל-Playstation 4.

Paragon

משחק ה-MOBA של Epic Games נמצא כרגע בשלב Early Access וצפוי לצאת באופן מלא מתישהו בסביבות סוף השנה. המשחק הוא MOBA לכל דבר - יש לכם גיבורים מגוונים, כשלכל אחד תפקיד משלו בשדה הקרב, מיניונים להרוג ועמודים אדומים ענקים שיורים עליכם אם אתם מתקרבים יותר מדי. בכל חודש המפתחת מוסיפה דמות חדשה לצד שיפורים לממשק, איזון למערכת הקרב ועוד. 

המשחק יהיה זמין ל-Playstation 4.

Furi

Furi הוא משחק לחימה אשר מציב את השחקנים מול שומריםה(Guardians), כאשר לכל אחד עם סגנון לחימה ייחודי משלו ויגרום לכם להרגיש כאילו אתם בדו - קרב אמיתי. מדובר במשחק מהיר שישאיר אתכם על קצה הכיסא שלכם בכל רגע נתון, ובהחלט משחק ששווה לכם לנסות.

המשחק יהיה זמין ל-Playstation 4. 

Call Of Juarez: Bound In Blood

 משחק היריות מ-2009 מגיע אלינו מהמפתחת Ubisoft ושם אותנו בנעליהם של שני חיילים הנוטשים את הצבא בזמן מלחמת האזרחים האמריקאית על מנת להציל את ביתם. הם מוגדרים כבוגדים ונרדפים אחרי הצבא, כך שבתור מוצא אחרון - הם מתחברים עם שודד מסוכן ביותר.

המשחק יהיה זמין ל-Playstation 3

Fat Princess

אחת הדמויות האייקוניות ביותר של Sony מגיעה אל ה-Playstation 3 שלכם בחינם. מדובר במשחק אסטרטגיה בזמן אמת, בו שחקנים מתחלקים לשתי קבוצות, כשכל קבוצה צריכה להחזיר את הנסיכה השבויה בבסיס של האויב חזרה אל הטירה שלה. הקבוצה היריבה יכולה להקשות על ביצוע המשימה בעזרת האכלת עוגות לנסיכה, מה שיגרום לה להיות כבדה יותר. השפעת העוגות תיעלם עם הזמן, כך ששחקנים צריכים לתכנן את האסטרטגיות שלהם בקפידה על מנת לוודא שהם יצליחו להחזיר את הנסיכה לטירה ולנצח. 

המשחק יהיה זמין ל-Playstation 3

 

Oreshika: Tainted Bloodlines

משחק תפקידים יפני ל-PS Vita. המשחק יציב אתכם מול אויבים, וכאשר תביסו אותם, תרוויחו נקודות אשר יאפשרו לכם להינשא לדמות מסוימת ולהתרבות איתה. הילדים שלכם יקבלו את הפנים שלכם ושל בת זוגתכם, ותוכלו לקרוא להם איך שתרצו. כיוון שכל דמות חיה עד שנתיים, על השחקן להתרבות כמה שיותר מהר ולהרוג כמה שיותר אויבים על מנת להתקדם לשלב הבא. 

המשחק יהיה זמין ל-PS Vita

Prince of Persia: Revelation

הנסיך הפרסי מגיע לקונסלה הניידת של סוני. במקור המשחק יצא ל-PSP, אך קיבל שדרוג גרפי עבור הקונסולה החדשה וכעת תוכלו לחוות את חייו של הנסיך ש-Ubisoft גרמה לכולנו לאהוב איפה שרק תרצו. 

 המשחק יהיה זמין ל-PS Vita

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:08 30.06.2016 | גל גל (אורח)

    פששש מתנות מטורפות... רק שיביאו יותר משחקים חינמיים טובים. למה אנחנו צריכים להסתפק ב2 משחקים, כשבאקסבוקס יש 4 משחקים???

  2. 2

    12:40 30.06.2016 | אוהד אוהד (אורח)

    לא הבנתי..
    בנוגע לparagon אני מקבל את המשחק המלא (שהוא בearly access) או רק את הכמה דמויות שיש בטריילר? לא בדיוק הבנתי מה אני מקבל מפאראגון, אם לנסח אחרת...

  3. 3

    13:33 02.07.2016 | חסוי חסוי (אורח)

    אוהד,
    קבל ושתוק

  4. 4

       | פורסם ע"י