הרשמה

Valve נוקטת צעדים משפטיים נגד אתרי ההימורים

מכתב התביעה נחשף ע"י משתמש יוטיוב מוכר בקהילה

החברה תובעת את אתרי ההימורים על שימוש לא ראוי של חשבונות ה-Steam

Valve, חברת המשחקים האחראית על פלטפורמת Steam, נכנסה לעין הסערה בשבועות האחרונים, כשהתברר כי חברות הימורים של סקינים מוכרות את חלק מההגרלות שלהם ואף מקדמות את עצמם דרך סטרימרים בעלי אינטרס. החברה כבר פרסמה בשבוע שעבר כי היא מתנערת מאותם אתרים ואינה לוקחת חלק או מרוויחה שום דבר מהאתרים המדוברים. עכשיו התפרסם כי מסמך המראה כי Valve הולכת לתבוע את אותן חברות אם הן לא יסגרו את אתרי ההימורים שלהם.

במכתב שנשלח ע"י Valve, הפונה למספר אתרים; בינהם אפשר למצוא שמות של אתרים מוכרים בסצנת ה-CS:GO כמו: csgolounge.com, csgolotto.com ו-csgowild, מודיעה Valve כי החברות המקיימות הימורים באתריהם כדי לקדם אותם בצורה מסחרית ולהרוויח כסף על משתמשים בצורה לא חוקית, אינן מכבדות את ההסכם שנחתם עם Valve בנוגע לשימוש בחשבונות Steam של משתמשים וניצול לרעה של פלטפורמת Steam. החברה הלכה והודיעה כי למנהלי האתרים יש עשרה ימים לסגור את כל אתרי ההימורים, או שהחברה תסגור את חשבונות ה-Steam שלהם ותאלץ לנקוט בצעדים משפטיים.

את הידיעה קיבלנו ממשתמש היוטיוב Richard Lewis, שחשף באחד הסרטונים שלו את מכתב התביעה. במהלך הסרטון תוכלו לראות את לואיס מדבר על הסיפור ועל המקורות שלו למכתב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:51 20.07.2016 | סתם סתם (אורח)

    סוף סוף

  2. 2

       | פורסם ע"י