הרשמה

Games With Gold - המשחקים של חודש אוגוסט

אחרי חודשים חלשים, מיקרוסופט נזכרת מה גרם לשחקנים להעדיף את המתנות חודשיות שלה על פני סוני

מיקרסופט חוזרת לדרך הישר עם משחקי AAA ואינדי איכותיים

אחרי כמה חודשים בהם היינו בטוחים כי מיקרוסופט החליטה להוריד הילוך עם המשחקים שהיא משחררת בכחלק מחבילת Games With Gold ומתאימה את עצמה לסטנדרט שסוני הציבה, נראה כי החברה האמריקאית שמעה את תלונות הקהל והחליטה לחזור לעצמה בחודש אוגוסט. אז מה מחכה לנו החודש?

Warriors Orochi Warriors 3

אוהבים משחקי Hack n' Slash? אנחנו ממליצים לכם לבדוק את Warriors Orochi 3. המשחק שפותח ע"י Team Temco משלב בין דמויות מסדרות הענק של הסטודיו: Dynasty Warriors ו-Samurai Warrios במשחק אחד. המשחק יהיה זמין ל-Xbox One החל מה-1 ועד ה-31 לאוגוסט.

WWE 2K16

משחק ההיאבקות של 2K מגיע בחינם לשחקני ה-Xbox One. משחק ההיאבקות שיאפשר לכם להתמודד מול חברים, המחשב או שחקנים אחרים ברשת בתור דמות ה-WWE האהובה שלכם, מלא בתוכן החל ממצב סיפור, בניית המתאגרף האישי שלכם, אתגרים והפתעות חבויות. אם לא יצא לכם לשחק באחד ממשחקי ה-WWE של חברת 2K, זו הזדמנות מצוינת להיכנס לעיניינים. WWE 2K16 יהיה זמין ל-Xbox One החל מה-16 לאוגוסט ועד ה-15 בספטמבר.

Spelunky

אחד ממשחקי הפלטפורמה המאתגרים של השנים האחרונות קופץ להופעת אורח ל-Xbox One וה-Xbox 360. המשחק שהיה לאחד הלהיטים הגדולים של 2012, יתן לכם להיכנס לנעליו של כורה אמיץ, אשר יורד אל מתחת לאדמה למסע אחר נערות במצוקה ואוצרות מגניבים. Spelunky יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One ושחקני ה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 לאוגוסט.

Beyond Good and Evil HD

כאחד ממשחקי הקאלט של העשור האחרון, Beyond Good and Evil, שזכה לגרסת HD ב-2011, יעקוב אחר סיפורה של ג'ייד, עיתונאית המומחית גם באומניות לחימה, המשמשת חלק מהמחתרת שמטרתה היא לחשוף קונספירציה עולמית הנוגעת לחייזרים. במהלך המשחק תצטרכו להתמודד מול אויבים ולפתור פאזלים שונים. Beyond Good and Evil HD יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 ועד ה-31 לאוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:51 26.07.2016 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    thanks!
    gonna get that wwe2k16

  2. 2

    19:24 26.07.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    סוני, עכשיו אתם.

  3. 3

       | פורסם ע"י