הרשמה

PS Plus - המשחקים של חודש אוגוסט

שחקני ה-PS3, מקבלים פנינות בעוד שחקני ה-PS4 צריכים להסתפק שוב במשחקי אינדי

מתי סוני תבין כי זו לא הדרך לפנק שחקנים?

סוף החודש שוב מתקרב אלינו וזה אומר שהגיע הזמן לגלות מהם משחקי ה-PS Plus של החודש הבא. החודש מיקרוסופט כבר הספיקה לשחרר את המשחקים שלה והביאה הרבה שמות גדולים לשחקני ה-Xbox. האם סוני סוף סוף תלמד ממיקרוסופט ותציע משחקים שווים ל-PS4 שהם לא בהכרח אינדי?

Tricky Towers

מה קורה כשטטריס, משטח קטן וארבעה שחקנים רעבים לניצחון נפגשים? Tricky Towers! משחק הפאזל החביב יציב אתכם במרוץ, מול חברים בבית או ברשת, לבניית המגדל הגבוה ביותר שאתם יכולים ולגבור על המתמודדים. המשחק מגיע גם עם מצב קמפיין לשחקן יחיד בו אתם יכולים להשחיז את כישורי הבנייה שלכם.

Tricky Towers יהיה זמין ל-PS4.

Rebel Galaxy

משחק היריות בחלל Rebel Galaxy ישלח אתכם לסיבוב בין הכוכבים, כשאתם, החללית שלכם וכמות כוח האש שאתם יכולים לפלוט ממנה, הם המפתח להישרדות. במהלך Rebel Galaxy תוכלו לצאת לקרבות ענק בחלל החיצון נגד חלליות אחרות.

Rebel Galaxy יהיה זמין ל-PS4.

Yakuza 5

החלק החמישי של Yakuza, אחד ממשחקי העולם הפתוח המצליחים ביותר מזרח, יציב אתכם שוב בנעליו של קזומה קיריו, שלאחר אירועי המשחק האחרון, ירד אל המחתרת. קיריו, שהחליט לעזוב את חיי הפשע ולעבור לסגנון חיים קליל יותר מלגה שלא תמיד אפשר לברוח מעבר ויוצא לסגור חשבונות פתוחים.

Yakuza 5 יהיה זמין לשחקני ה-PS3.

Retro/Grade

משחק הארקייד הזה אולי נראה כמו כמעט כל משחק יריות ססגוני שיצא בשנים האחרונות, אך הוא מחביא בתוכו שני סודות לא שגרתיים. המשחק לא רק יאפשר לכם לחזור אחורה בזמן בחלקים מסוימים, אלא גם יאפשר לכם לעשות את כל זה עם גיטרה ביד. אז אם עדיין יש לכם איזו גיטרת פלסטיק מהתקופה של Guitar Hero או Rock Band, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את העניין

Retro/Grade יהיה זמין לשחקני ה-PS3.

Patapon 3

החלק השלישי של משחק הקצב המצוין של סוני מגיע אל שחקני הפלוס. Patapon 3 יאפשר לכם שוב לשלוט בחבורת לוחמים ולצאת איתה לקרב. תוכלו לשלוט ביעליות הלוחמים שלכם בשדה הקרב, בכך שאתם גורמים להם לפעול לפי הקצב של המוזיקה. Patapon 3 יאפשר לכם לבנות גיבורים מותאמים אישית ואפילו לשחק עם עוד שלושה חברים.

Patapon 3 יהיה זמין לשחקני ה-PS Vita.

Ultratron

המין האנושי נכחד. מכונות השתלטו על כדור הארץ; אבל האם זה יגרום לנו להרים ידיים? לעולם לא! Ultratron, משחק היריות/ פלטפורמה הדו מימדי, ישתמש בכם, או יותר נכון במוח שלכם, ובגוף רובוטי הניתן לשדרוג, כדי לנקום את הכחדתו של המין האנושי. 

Ultratron יהיה זמין לשחקני ה-PS4, PS3 וה-PS Vita.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:48 28.07.2016 | a a (אורח)

    Rebel Galaxy משחק ממש נחמד, מצפה לו. כל השאר לא מעניינים.

  2. 2

    17:59 28.07.2016 | Mr 20 Mr 20 (אורח)

    sony sony sony......

  3. 3

    02:37 30.07.2016 | B B (אורח)

    תמותוווו אם לא היו לי כל כך הרבה משחקים שווים שקניתי אז זה היה אפילו יותר מעצבן!!

  4. 4

    15:03 31.07.2016 | דודי דודי (אורח)

    סוני אתם פשוט בושה
    אני פשוט אפסיק לצפות ממכם
    אולי תפתיעו פעם

  5. 5

       | פורסם ע"י