הרשמה

Nvidia משיקה את טכנולוגיית Ansel

הגיע הזמן לחזור לעולם של The Witcher 3, אבל הפעם בתור צלמים

מרוב שהטכנולוגיה כיפית שכחנו שיש משחק מתחתיה

באירוע ההכרזה של כרטיסי ה-GTX 1070 וה-GTX 1080 מלבד הכרטיסים החדשים הוכרזה גם טכנולוגיה חדשה בשם Ansel. הטכנולוגיה מאפשרת לכל אדם בעל כרטיס מסדרת 600 ומעלה לצלם תמונות מתוך משחקים ברזולוציות של עד פי 32 או לצלם תמונות 360 מעלות. Ansel הושקה אתמול כשהמשחק היחיד שתומך בטכנולוגיה כרגע הוא The Witcher 3: Wild Hunt.

רוצים רקע חדש למחשב עם תמונה מתוך אחד המשחקים האהובים עליכם? טכנולוגיית Ansel היא בשבילכם. כפי שציינתי המשחק היחיד שתומך כרגע בטכנולוגיה הוא The Witcher 3, אך משחקים נוספים צפויים לתמוך בטכנולוגיה עם הזמן. כדי לפתוח את Ansel אתם צריכים להיות בתוך המשחק וללחוץ על מקש Alt ועל מקש F2 בו זמנית ואז Ansel תפתח עם כמה אפשרויות ומדדים בצד שמאל. על ידי המדים אתם יכולים לבחור פילטרים שונים לתמונה, בהירות, שדה ראיה (FOV) ואת סג התמונה.

באופציה של סוג התמונה אפשר לבחור בין תמונה רגילה, תמונה ב׳׳סופר רזולוציה׳׳ שמאפשרת לצלם תמונות ברזולוציה גדולה יותר משל המסך כשרזולוציית המקסימום היא עד פי 32 מרזולוציית המסך. תמונת סראונד, תמונת 360 מעלות ותמונת 360 מעלות סראונד. צילום התמונות לוקח מכמה שניות ועד כמה דקות לתמונות ברזולוציה גדולה. אחרי תהליך הצילום יש עוד כמה דקות של עיבוד התמונה ולאחר מכן היא תישמר בתקיית וידאו שמוגדרת כברירת המחדל במחשב שלכם. מהניסיון שלי עם Ansel תמונת ׳׳סופר רזולוציה׳׳ ברזולוציה של פי 32 ממסך FHD צרכה באיזור ה-30 עד 39 ג׳יגה עד סיום העיבוד התמונה ולבסוף התקבלה תמונה בודדת בגודל של 63,360X35,640 פיקסלים בנפח של כמעט ג׳יגה. לאחר שהתקבלה התמונה הקבצים הזמניים ששקלו 30+ ג׳יגה נמחקים.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י