הרשמה

חדשות המובייל - Deus Ex, משחקי יריות וסנייק!

מה מחכה לנו השבוע בגזרת המובייל?

יעקב שוב מוצא לנו את ההנאות הגדולת ביותר למסך הקטן

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Leap of Fate ל-iOS

Leap of Fate הוא משחק יריות קצבי ומלא באקשן. עלילת המשחק די פשוטה. אנו משחקים כאחד מתוך ארבעת הטכנו-מאגים: איון (Aeon) המאג האפל, מו הגדול (Big Mo) סייבורג, מוקאי (Mukai) מתעל הנשמות, ורסימוב (Rasimov) העוסק בתורת הנסתר. עם אחד מהם נצא למשימת חייו: כיבוש פחדיו בכור היתוך הגורלות. לאורך המשחק אנו נלחם בהמוני אויבים, אשר ישאירו מאחוריהם נשקים ושדרוגים שונים לכוחות הקסם שלנו. נלחם במגוון בוסים. משחק מתחיל עם המון תפריטים ואפשריות ולא ממש מסביר אותן, לכן ההתחלה לא קלה אבל מהר מאוד המשחק משתפר ונהיה מובן הרבה יותר, כאן הכיף מתחיל. משחק מומלץ לחובבי האקשן שמוכנים להשקיע לא מעט זמן במשחק המצוין הזה.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

Snake '97: retro phone classic לאנדרואיד ול-iOS

לכל מי שגדל בשנות ה-90 והיה לו מכשיר סלולארי של נוקיה הייתה אובססיה אחת- סנייק! משחק המובייל הראשון. אז איחזו חזק כי סנייק חזר. המשחק מאוד פשוט - אנו נחש שצריך לאכול חלקים על המסך על מנת לגדול, אבל אסור להיתקל בקירות או בעצמך אחרת נפסלים. השליטה במשחק היא ממש כמו פעם, לחצני מספרים המופיעים על פני מכשירי הטלפון שעל המסך, כך גם הצלילים המונוטוניים של מכשירי הסלולר הראשונים. בקיצור הנוסטלגיה במיטבה, מומלץ בחום למי שהתגעגע.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Legend of the Skyfish ל-iOS

Legend of the Skyfish משחק אקשן הרפתקאות עם טוויסט של דיג עם חכה. המשחק מורכב מארבעים וחמישה שלבים, המכילים מגוון אויבים ססגוניים ובוסים יפיפיים לא פחות. לאורך השלבים נצטרך לפתור פאזלי הגיון סביבתיים מאתגרים. את כל אלו נעשה בעזרת חכה היכולה לשמש כנשק או וו אחיזה בעזרתו נתגבר המכשולים שמשחק מציב בפנינו. בנוסף המשחק מלא בשדרוגים וחפצים המאפשרים לנו לשפר ולפתח את דמותנו ואת החכה שלנו. עלילת המשחק מספרת כי דג השמים התעורר משנתו העמוקה, בעקבות יצר החמדנות של האנשים, הפך את בני האדם לעבדים ועלינו לצאת למסע לדוג אותו ולהציל את האנושות. Legend of the Skyfish הוא משחק מקסים יפיפה ומושקע, מומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

Deus Ex GO לאנדרואיד ול-iOS

Deus Ex GO הוא כותר חדש בסדרת משחקי GO של חברת Square Enix, הפעם המשחק מתרחש בעולם הסייבר פאנק של Deus Ex. כמו במשחקים הקודמים גם כאן הז'אנר הוא פאזל אסטרטגי לפי תורות. כלומר עלינו לנווט בשלב בצורה נכונה בה לא נתגלה ולא נותקל על ידי האויבים השונים/ בנוסף ישנם חידות הגיון של פריצה למערכות הגנה שונות המוסיפות נופך סייבר-פאנקי למשחק. עלילת Deus Ex GO די דלילה וסובבת סביב אדם ג'נסן (Adam Jensen) המנסה לפתור את התעלומה סביב קונספירציית טרור מסתורית. לאחר סיום המשחק ניתן לקבל ערכות שדרוג אותן ניתן להעביר למשחק Deus Ex: Mankind Divided. השליטה במשחק מצוינת וזהה לשאר המשחקים בסדרה, כך שאם שיחקתם ב- Lara Croft GO או ב- Hitman GO תרגישו מיד בבית. המשחק נראה מצוין ותואם את אווירת משחקי Deus Ex. מומלץ לכולם.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י