הרשמה

Niantic מבטלת חלק מההרחקות שחילקה לשחקני Pokemon GO

למרות זאת החברה הודיעה כי לא תחזיר חשבונות של משתמשים שזייפו מיקום GPS

החברה הודיעה כי היא מבינה כי חלק מהמשתמשים לא היו מודעים לכך שהם עוברים על ההסכמים עם החברה

Pokemon Go, משחקה Niantic, הצליח לסובב ראשים רבים בהשקתו לפני חודשיים וגרף הצלחה בינלאומית, כשאנשים רבים התחברו אל הילד הפנימי שלהם ויצאו לתפוס את כולם. מאז ההשקה עברו מים רבים מתחת לגשר, כש-Niantic עשתה מספר צעדים שגרמו לשחקנים רבים לנטוש את המשחק, כשהבולט ביותר היה האיסור על שימוש בתוכנות צד שלישי למציאת פוקימונים, תוך ביטול מערכת החיפוש שהייתה מוטמעת במשחק. החברה אף הלכה והודיעה כי היא מתכננת להרחיק שחקנים אשר השתמשו בתוכנות צד שלישי. אך עכשיו, כשבועיים מאז אותה הודעה, נראה כי Niantic חוזרת בה ומבטלת את ההרחקה של חלק מהשחקנים.

"חלק מהשחקנים לא הבינו כי תוכנות הצד שלישי יכולות לעשות יותר מלהראות להם את מיקומי הפוקימונים", אמר מנכ"ל Niantic ג'ון הנקה (Jhon Hanke), בטענה שאותן חברות גם נכנסות למאגרי המידע של המשחק וכורים ממנו מידע מעבר לחשיפת מיקום הפוקימונים. "בגלל זה הרחקנו מספר חשבונות של שחקנים אשר מקושרים לאותן תוכנות צד שלישי, דבר שבסופו של דבר יצר בלבול אצל חלק מהמשתמשים בכל הנוגע ללמה הם הורחקו".

למרות החדשות המשמחות על כך שהחברה עושה בדק בית ומנסה למצוא איך ניתן להחזיר לשחקנים ישרים את החשבונות שלהם, הנקה ציין כי הוא אינו מתכנן להחזיר את חשבונותיהם של שחקנים שהשתמשו בזיוף נקודות GPS.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י