הרשמה

Gran Turismo Sport נדחה ל-2017

Gran Turismo Sport נדחה ל-2017

קהילת המשחק שלא זכתה למשחק חדש מאז 2013, תצטרך להתאפק זמן נוסף

Gran Turismo, בעבר מלכת סדרת משחקי המירוצים הבלתי מעורערת, איבדה הרבה מכוחה בשנים האחרונות ואפשרה לסדרות משחקי מירוצים כמו Forza ו-Dirt לתפוס את מקומה; הייתה אמורה לשחרר השנה את משחקה החדש - Gran Turismo Sport, אך נראה כי כדי להנות מהמשחק המירוצים הראשון בסדרה ל-PS4, נצטרך לחכות עד 2017.

קזורי ימאוצ'י (Kazunori Yamauchi), מנהל הפרויקט של הסדרה והמקים של החברה המפתחת Polygony Digital, הודיע כי המשחק יעשה את דרכו ל-PS4 רק בשנת 2017: "שלום קהילת GT - היום אחלוק עמכם את העובדה כי הגענו להחלטה כי נדחה את ההשקה של Gran Turismo Sport ל-2017".

"מההתחלה כותר זה היה מהשאפתניים ביותר שנכנסו אליו; בזכות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כמו רנדור מבוסס כוחות פיזיקליים וסימולטורים של סאונד ומצב תמונה חלק יותר. כשמשלבים את המאפיינים האלה עם מצב ספורט חדש, אנחנו מציעים חווית משחק תחרותי שתשנה לגמרי את הדרך שבה אנחנו מתחרים במשחק מירוצים".

"אף על כך, ככל שהתקדמנו לחלון ההשקה המתוכנן בנובמבר, הבנו כי אנחנו צריכים זמן נוסף כדי לפלש את GT Sport, כשהשקענו בו עד כה כל כך הרבה מאז שהכרזנו על הכותר. אנחנו לא מעוניינים לפגוע בחווית המשחק בשום צורה. למרות שאיננו יכולים להתחייב על תאריך השקה חדש, אנחנו מחויבים לאין ערוך כדי להפוך את Gran Turismo Sport למשחק ה-Gran Turismo הטוב עד כה".

המשחק האחרון בסדרת Garn Turismo לא זכה להצלחה רבה וסבל מביקורות צוננות. האם Polygony Digital תוכל להביא את החזון שלה עם המשחק החדש, או שמא ההעידרות הארוכה היא משהוא שהחברה לא תוכל להתמודד עמו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י