הרשמה

הכירו את המפלצת החדשה של Acer

Acer נותנת את יריית הפתיחה בתערוכת IFA 2016

חושבים שכבר ראיתם הכל? לפי Acer מסתבר שעוד לא ראיתם כלום

בימים אלה מתחילה תערוכת IFA וחברת Acer לא מחכה יותר מידי והיא מציגה כבר בהתחלה את מוצרי הגיימינג החדשים שלה, שבמרכזם עומד מחשב נייד גדול, כבד ויוצא דופן במיוחד בשוק המחשבים הניידים.

המחשב החדש של Acer ה-Predator 21 X הוא כל דבר שאפשר לבקש ממחשב נייד מלבד דקות, קלילות וניידות. Acer רצתה ליצור את המחשב הנייד האולטימטיבי לגיימר והתוצאה היא מפלצתית. המעבד של המחשב הוא מעבד i7 מהדור השביעי של אינטל (המעבד יוכרז בהמשך השנה), כמות הזיכרון לא צויינה אך סביר להניח שלמחשב יהיו לפחות 32 ג'יגה של DDR 4, ל-21X יהיה שני כרטיסי GTX 1080 שיפעלו במערך SLI. כל החומרה הזאת לא מספיקה לכם? המסך של המחשב הוא בגודל של 21 אינץ', ברזולוציה של 2560X1440 עם תמיכה בטכנולוגיית G-Sync וכדי שהוא יהיה אף יותר מיוחד המסך הוא גם כעור. כל החומרה החזקה הזאת תקורר על ידי מערכת קירור ענקית שכוללת 8 גופי קירור ו-5 מאוררים. כדי לנצל עד תום את כוחה של המפלצת הזאת תיהיו צריכים לחבר אליה שני ספקי כח בו זמנית.

אבל חווית המשתמש לא נגמרת רק בחומרה הכי טובה שאפשר לבקש, מה עם המקלדת? גם בכל הנוגע למקלדת Acer נותנת את הטוב ביותר שהיא יכולה. המקלדת היא בעלת מקשים מכאניים עם סויצ'ים אדומים של Cherry MX ותאורת RGB. מקשי ה-Num Pad הם מודולרים כאשר אפשר לחבר אותם למחשב או לנתק אותם ואז להשתמש במשטח מגע שנמצא מתחת למקומם. אם אינכם רוצים להשתמש במשטח המגע, למחשב משולבת גם טכנולוגיית Tobii שיודעת לנטר ולעקוב אחריי תנועות האישונים כדי לשלוט על המחשב בעזרתם, הטכנולוגיה עדיין בתחילת דרכה אך היא נראת מבטיחה מאוד. מערכת הסאונד היא 4-2, זאת אומרת שישנם 4 רמוקלים ועוד שני סאבוופרים.

ה-Predator 21 X ישקול לבדו ללא שני ספקי הכח כ-8 קילו, כאשר תאריך השקתו הוא ינואר 2017 ומחירו עדיין לא ידוע, אך סביר להניח שהוא יתחיל מסביבות ה-2,000 דולר.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:40 01.09.2016 | אורח אורח (אורח)

    יעלה לפחות 6000 דולר.

  2. 2

       | פורסם ע"י