הרשמה

Ark: Survival Evolved מפתחי המשחק מגיבים לזעמם של השחקנים

האם יכול להיות שהחברות כיום מנצלות טרנד ישן לטובת הכנסות מכופלות?

Wildcard פרסמה הודעה לציבור בנוסף לכמה פרטים על חבילת ההרחבה, אך האם באמת ובתמים ישנו נסיון לשפר את המשחק לטובתנו? והאם זו הדרך להתנהל?

בשישי בספטמבר פרסם מנהל הקהילה של המשחק ARK Survival Evolved פוסט בפורומים של המשחק ובו פרטים לגבי חבילת ההרחבה החדשה למשחק ואפילו דינוזאור חדש ונוצץ. אך החברה Wildcard, זאת שמפתחת את המשחק, מאבדת את התומכים בה מפני שחבילת ההרחבה המיועדת למשחק לא גמורה ובמידה ותהיתם, כן – ההרחבה בתשלום!

לאחר מעט מעקב בימים האחרונים אחר תגובות השחקנים דרך Steam נראה שהתגובות על המשחק הפכו מרוב של תגובות טובות ואהדה רבה למשחק, לים של תגובות זועמות ונרגזות על עניין חבילת ההרחבה. בעקבות כך Wildcard פרסמה הודעה לציבור בנוסף לכמה פרטים על חבילת ההרחבה: ''אנחנו לחלוטין מחוייבים להניע פיתוח אגרסיבי לכיוון שיחרור משחק יציב ומלא תוכן. כולם בחברה שלנו מתעוררים בכל יום וחושבים כיצד אפשר להפוך את המשחק לטוב יותר מביום הקודם לכן. החזון המקורי שלנו תמיד כלל בתוכו יצירה של חבילות הרחבה למשחק, יחד עם מערכות טכניות להעביר מידע בצורה דינאמית. לאור הדבר החלטנו שלהתנסות בדבר בזמן שהמשחק נמצא ''כניסה המוקדמת'' הוא צעד הגיוני יותר מאשר לאחר שחרור המשחק המלא, בהתחשב בסיכונים שעלולים להיווצר במידה ולא ''נצליח לעשות את זה כמו שצריך''."

בשורה התחתונה – נעשה פה צעד של חברה שהצליחה להוציא משחק טוב ועד כה נתנה לקהל השחקנים את מה שהם ביקשו, עד לנקודה הזאת בה החברה מכריזה על חבילת הרחבה שנכון לכרגע עולה יותר מהמשחק עצמו (אחרי מבצעים).

אין ספק שהרחבות הן דבר נהדר, אך האם יכול להיות שהחברות הקיימות כיום מנצלות טרנד ישן לטובת הכנסות מכופלות? או שבאמת ובתמים ישנו נסיון לשפר את המשחקים לטובתנו? נשאיר את ההחלטה בידיכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:53 08.09.2016 | עצוב עצוב (אורח)

    עצוב איך חברות משחקים היום מנסות לסחוט כמה שיותר כסף

  2. 2

    17:53 08.09.2016 | SEXYDOG SEXYDOG

    אני חייב לציין שיש לי את המשחק ובאמת היה בו המון בעיות עם כמה שהוא משחק מעולה ממש לא הייתי משקיע חבילת הרחבה

  3. 3

    13:01 11.09.2016 | Or.A Or.A

    טעות שמנסים להתרכז בדברים הלא נכונים, במיוחד לאחר שהתחילו להתקדם מבחינת אופטימיזציה.

  4. 4

       | פורסם ע"י