הרשמה

PS4 Pro לא יתמוך בBlu-ray ברזולוציית 4K - מיקרוסופט מנצלת את הרגע

רבים הופתעו מהמהלך מאחר שעיקר השיפור וההבדל בין הקונסולה הישנה יותר להבאה בתור הוא נושא הרזולוציה.

לחברת Microsoft לא לקח הרבה זמן להגיב בנושא ולקדם את הקונסולה החדשה שלהם

לא הרבה זמן אחרי ששחררה חברת Sony את המידע על האביזרים הנלווים לקונסולת המשחקים החדשה שלה PlayStation 4 Pro, התגלה כי הקונסולה לא תתמוך בטכנולוגיית Blu-ray ברזולוצית 4K.

רבים הופתעו מהמהלך מאחר שעיקר השיפור וההבדל בין הקונסולה הישנה יותר להבאה בתור הוא נושא הרזולוציה.

לחברת Microsoft לא לקח הרבה זמן להגיב בנושא ולקדם את הקונסולה החדשה שלהם ה-Xbox One S בצורה השוואתית להכרזה של Sony, על ידי פרסום של תמונה בטויטר שעוקצת את סוני.

בנוסף לפרסום התמונה, אלברט פנלו (מנהל בכיר ליצור ותכנון בחברת מיקרוסופט) התראיין בטלפון לאתר Polygon ואמר: ''אני מרגיש די טוב לגבי ההחלטות שעשינו, גם אנחנו וגם סוני משקיעים ב-4K כעתיד הקונסולות ויש לנו עתיד בהוספת תכנים לחומרה שלנו. אנחנו יודעים שלהעביר חוויה שתדגים את הפער ברמת הכוח בין שתי הקונסולות במחיר שיהיה הגיוני לשחקני הקונסולות הוא דבר חשוב.''

בנושא של תמיכה בטכנולוגיית (HDR (High Dynamic Range לקונסולות ה-PlayStation 4, פנלו לא רצה להתחייב לכיוון מסויים כמו שנעשה ב-Xbox One. ''עד שנדע יותר על איך הם מתכננים לעשות את זה, אין ביכולתי לומר אם נוכל לספק חוויה דומה או שלא.''

ניכר מכך שמיקרוסופט מבטיחה את הטכנולוגיה הנדרשת, אשר חסרה בקונסולה החדשה של Sony ויותר מכך ניכר כי הצוות במיקרוסופט נהנה מאוד מה''מהמורה'' הקלה שבה נתקלה חברת Sony כתוצאה מתמיכה לא מלאה ברעיון חדש, מהפכת ה-4K.

יש לציין שקונסולת ה-Playstation 4 Pro תצא לשווקים בנובמבר הזה, בעוד שה-Xbox One Scorpio יזכה לשחרור ב-2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:44 09.09.2016 | מהע מהע (אורח)

    כמה ידע צריך כדי לדעת שהאקסבוקס וואן S כבר יצא והסקורפיו זה דגם אחר לגמרי?

  2. 2

       | פורסם ע"י