הרשמה

מפתחי משחקים מגיבים לשינויים במערכת הביקורות של Steam

למטבע תמיד יש שני צדדים

מה אתם חושבים על הצעד של Valve?

אתמול Valve הודיעה כי היא משנה את מערכת הביקורת הניתנות למשחקי מחשב הנמצאים בפלטפורמה שלה במטרה למנוע מביקורות לא אותנטיות להתברג אל תוך התוצאה המשוקללת של המשחק ובכך להטעות משתמשים סקרנים המעוניינים לרכוש את המשחק. החברה הודיעה כי היא לא תתיר ביקורות של משתמשים שקיבלו את המפתחות למשחק בחינם או כאלה של משתמשי Kickstarter שתמכו במשחק בעוד מועד. עכשיו, מפתחי משחקים שונים מגיבים על השינוי ועל ההשכלות שהשינוי יוצר.

הראשון להגיב על השינוי היה יוצר X-Com ו-Chaos Reborn, ג'וליאן גולוף (Julian Gollop), כשאמר: "חששתי כי הביקורות שלנו ל-Chaos Reborn יפגעו לרעה בציון הכולל בגלל ההרחקה של ביקורות של משתמשי Kickstarter, אך זה לא נראה כמו המקרה. זה חבל שיש אנשים שמנסים לשחק עם המערכת, אבל אני חושב ש-Valve לוקחת את הצעדים הנחוצים כדי לשמור על היושרה של הציונים".

המפתח השני שהגיב לשינוי היה דן מרשל (Dan Marshall).  מרשל שהיה אחראי על הפיתוח של The Swindle ו-Time Gentlemen, Please, אמר: "בעוד ביקורות הן כלי חשוב ונחוץ ביותר לגיימרים, אני חושב שנכון לעכשיו, המערכת מאפשרת פגיעה במפתחי משחקים ואינה תורמת דבר לשחקנים. נוסיף על כך שלא מדובר בביקורת רגילה באמזון על מיקרוגל או סרט/ספר - בעולם של אינספור עדכונים, ביקורת שנכתבה היום יכולה להיות חסרת משמעות מחר, ועדיין היא תישאר שם לעד, מהסיבה הפשוטה שאנשים לא טורחים לעדכן את הביקורות שלהם".

נראה כי הצעד של Valve אכן הצליח לגרור ביקורות משתי צידי המתרס. מה אתם חושבים על השינוי במערכת הביקורות החדשה? האם מדובר בצעד ראוי ש-Valve צריכה להאמין בו ולנסות להמשיך לפתח את מערכת הביקורות שלה, או שמא מדובר בצעד סנוף שלא ישנה יותר מדי, עקב כך שהמערכת פגומה מהיסוד?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י