הרשמה

Blizzard משנה את השם של Battle.net

מעניין מה יהיה השם החדש של Battle.net, יש לכם רעיונות?

Blizzard עושה סוף לבלבול ומאגדת את Battle.net תחת שמה

חברת Blizzard פרסמה אתמול בפוסט שפורסם באתר worldofwarcraft.com שהיא משנה את השם של Battle.net.

מפי המפתחת נמסר "אנו עומדים להחליף את השם Battle.net עבור מערכת המשחקים שלנו והפונקציות הקשורות אליה. טכנולוגיית Battle.net תמשיך לשרת כמרכז העצבים במערכות של משחקי Blizzard - דבר לא משתנה בהיבט הזה. אנחנו רק נתייחס לשירות כחלק מ- Blizzard Tech במקום. ראיתם את זה לאחרונה עם שירותים כמו "Blizzard Streaming" ו-"Blizzard Voice" ועוד שינויים נוספים בדרך." או בפשטות, טכנולוגיית המערכת לא תשתנה, והיא תמשיך לשרת אותנו באותו אופן אך תחת שם אחר.

Blizzard מוסיפה ואומרת "כאשר יצרנו לראשונה את Battle.net, רעיון השילוב של שירות משחקי רשת במשחקים שלנו, עוד היה קונספט חדש. לכן התמקדנו מאוד בלהסביר מה הוא השירות, ואיך הוא עובד, כולל לתת לו שם ייחודי. אך לאחר זמן מה, הבנו שזה יוצר בלבול והרגשנו שזה לא יעיל לקיים שתי זהויות נפרדות."

כוונת המפתחת היא שאין לה סיבה להפריד את השם Blizzard ו-Battle.net והיא מרגישה שזה יוצר בלבול ומעדיפה שכל שירותיה יענו לשם Blizzard ושם השירות (לדוגמא: Blizzard Streaming).

Blizzard כמובן תמשיך לספק את השירות ולתת את התמיכה הנדרשת באותה הצורה ובהתאם לצורך, רק ללא ההפרדה בין הזהויות. מהיום כל המערכת תהיה תחת השם Blizzard. כפי שנאמר בפוסט, במהלך החודשים הקרובים כבר יתבצע השינוי, ונדע מה השם החדש עליו תחליט החברה.

מה אתם חושבים על הצעד של Blizzard? האם הוא באמת הכרחי? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:23 22.09.2016 | אנונימי ביותר אנונימי ביותר (אורח)

    "BLIZZARD.NET"

  2. 2

    11:09 24.09.2016 | עוז עוז (אורח)

    עדיף מאוחר מאשר אף פעם

  3. 3

       | פורסם ע"י