הרשמה

Snapchat מכריזה על Spectacles: משקפי שמש חכמות עם מצלמות וידאו

הכירו את משקפי השמש החדשות של Snapchat

סנאפצ'אט ממתגת עצמה מחדש כ-Snap.Inc והיא מכריזה על משקפי שמש שיסתכרנו עם האפליקציה בסמארטפון

המוצר הראשון של חברת Snapchat בתחום החומרה עלול להגיע מוקדם יותר משציפינו. החברה הכריזה אמש על Spectacles, זוג משקפי שמש חכמות אשר יגיעו עם מצלמות וידאו והן יסתנכרנו עם אפליקציית סנאפצ'אט בסמארטפון. המשקפיים יוכלו לצלם וידאו באורך של 10 שניות והסרטונים יועלו ישירות לאזור ה-Memories בסנאפצ'אט. בנוסף, סנאפצ'אט ממתגת את עצמה מחדש כ-Snap,Inc - מכיוון שהיא כעת לא מפעילה רק את סנאפצ'אט, אלא גם את Spectacles. 

למשקפי ה-Spectacles יש כפתור אחד בלבד שברגע שלוחצים עליו המשקפיים מתחילות לצלם סרטונים בפורמט עגול בזווית של 115 מעלות וע''פ החברה המטרה של הזווית הרחבה והפורמט הנ''ל היא לדמות את זווית הראיה של בני האדם. Snap מתכוונים להתחיל למכור את המשקפיים מתישהו בסתיו הזה תמורת כ-130 דולר - סכום שהתקבל באהדה רבה אצל חובבי החברה וגם אצלנו. 

לפני מספר חודשים היריבה הגדולה של סנאפצ'אט, Instagram הוסיפה את האפשרות לעלות את ה"סיפור" שלנו לאינסטגרם בדומה למה שעשתה סנאפצ'אט ובכך גנבה ממנה נתח גדול של לקוחות, מה שהכניס את סנאפצ'אט למשבר ביחד עם מחשבות בנוגע לעתיד. המהלך הנ''ל הוא ככל הנראה הסנונית הראשונה לכך שסנאפצ'אט הצליחה להתאפס על עצמה וכעת מחפשת לקוחות נוספים, וכפי שזה נראה כרגע, משקפי השמש החכמות הללו יוצרות לא מעט הדים חיוביים.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י