הרשמה

נדחה מועד ההשקה של המשחק הבא בסדרת Assassin's Creed

מנכ"ל החברה מודיע על ההפסקה של השקת משחק חדש בסדרת Assassin's Creed בכל שנה

המשחק החדש בסדרה יצא כשהחברה תרגיש שיש לה משהו בידיים

כאשר יוביסופט הכריזה כי הם יוציאו משחק אחד בשנה לסדרת המשחקים - Assassin's Creed, היא כנראה  ציפתה לתגובה אחרת. הקהל הבין את המשמעות והמחיר של התזמון, אשר יכול להוביל לאותו אפקט עם Assassin's Creed: Syndicate ו-Unity שיצאו לא מוכנים וסבלו מבאגים רבים. אז למרות הטעות שעשתה, נראה כי המפתחת הבינה סוף סוף את רצונם של השחקנים והכריזה כי הם לא תדבוק בדברים שהצהירה בעבר.

יבס גילמונט (Yves Guillemot), מנכ"ל יוביסופט, אמר בראיון למגזין Gamespot כי החברה מעוניינת להוציא יותר מסדרת המשחקים, ובכדי לעשות זאת, תצטרך לעקב את ההשקה של המשחק החדש: "(זו) הזדמנות לקחת (את הסדרה) לרמה אחרת לגמרי. (ניקח) את כל הזמן שנצטרך כדי ליצור חוויה מצוינת".

יש פוטנציאל גדול במשחק הזה לבצע מהפכה בסדרה, אז אמרנו 'בואו נשנה את המודל שלנו כדי שיהיה לנו יותר זמן ולחזור עם חוויה טובה יותר'.

כשנשאל על האם המשחק יש חלון חזרה משוער של המשחק החדש בסדרה, ענה: "הוא (המשחק) יחזור כשהוא יהיה מוכן. זה יהיה כשנרגיש שיש לנו משהו בידיים".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:03 27.09.2016 | איב גילמוט איב גילמוט (אורח)

    I Love Gaming"
    "And i love the people that create the games"
    "But i also love a lot the people that play those games"

    E3 2015

  2. 2

    19:05 27.09.2016 | שי שי (אורח)

    יופי זה מה ש Activision צריכים לעשות לCOD לקחת את הזמן כמה שצריך לשבת ולחשוב במשרדים ולעשות משחק חדשני ואיכותי לז'אנר FPS

  3. 3

    03:23 29.09.2016 | רון רון (אורח)

    לאנשים לא הייתה בעיה גדולה עם זה. Assassin's creed brotherhood ו4 היו מאוד אהובים וגם syndicate לא נחשב המשחק רע. חוץ מזה אלו חדשות ישנות שהתפרסמו לפני כחצי שנה.

  4. 4

       | פורסם ע"י