הרשמה

חדשות המובייל - פאזלים, סושי והקוסם מארץ עוץ

יעקב שוב מביא לכם את המשחקים החמים ביותר למובייל

מה מחכה לנו הפעם?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Primordia ל-iOS

Primordia הוא משחק הרפתקה עתידני בסגנון הצבע והקלק. אנו נשחק כרובוט שהותקף ומקור האנרגיה שלו נגנב. מכאן אנו יוצאים להרפתקת הישרדות וחשיפת תעלומת היעלמותם של בני האנוש מהעולם. לאורך המשחק אנו מלווים על ידי רובוט מעופף עם חוש הומור די סרקסטי. המשחק נראה מצוין וגם הסאונד מעוצב בצורה מצוינת. Primordia לא משחק קשה במיוחד אבל פאזלי ההגיון דורשים לעיתים השקעה של מחשבה. משחק מצוין ומומלץ מאוד לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Oz: Broken Kingdom לאנדרואיד ול-iOS

חוזרים לארץ עוץ להרפתקה בסגנון אחר ב- Oz: Broken Kingdom. הפעם אנו נכנסים לנעליה של אופליה שן (Ophelia Shen) דמות חדשה היוצאת להילחם בצל האופל המוטל על ארץ עוץ השקטה והרגועה. לצדנו ילחמו גם הגיבורים המוכרים כמו: הדחליל, האריה הפחדן ואיש הפח. Oz: Broken Kingdom במהותו משחק קלפים, בו כל קלף מייצג פעולה מסויימת על ידה אנו נלחמים באויבים הניצבים מולנו. ישנו מגוון קלפים אותם ניתן למצוא ולפתח לאורך המשחק וכך גם פעולות התקפה נוספות. משחק מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Sushi Go ל-iOS

Sushi Go הוא מעין משחק רביעיות, בו עלינו לאסוף קומבינציות של סושי ממסועה עליו מבחר מגוון של סושי נוסע. המשחק די קל ולכן מתאים גם לשחקנים צעירים. אנו משחקים מול שחקנים אחרים וכאמור עלינו ליצור קומבינציית סושי מנצחת על ידי בחירה של סוגי סושי שונים בזוגות, רביעיות או סושי מיוחד. המשחק מאוד מהנה ואלמנט התחרות מאוד מוסיף לאווירת המשחק. מאוד מומלץ עם סויה.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

Skyhill ל-iOS

Skyhill הוא הרפתקת הישרדות, בה אנו נמצאים בעיצומה של מלחמת עולם שלישית. בתחילת המלחמה אנו נמצאים בפנטהאוז מהודר ודי נוח, אך לאחר הפצצה של נשק ביולוגי עלינו לצאת לעולם על מנת  לשרוד את המתקפה ולא להפוך למוטנט. כך עלינו לנווט בתוך הבניין ובין קומותיו על מנת לצאת ממנו. אך למרות שהמשימה נשמעת קלה, היא אינה פשוטה כשאנו נגלה במהרה כי עלינו להתייצב מול אויבים ומוטנטים שונים. לאורך הקומות והחדרים השונים נמצא נשקים וחפצים שיעזרו לנו להתקדם במשחק ולצאת מבניין סקייהיל (Skyhill) הנוראי. משחק מאתגר, קודר ומומלץ למביני עניין.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י