הרשמה

צפו בטריילר הסינמטי של Knights of the Eternal Throne

ההרחבה החדשה מציגה טריילר סיפורי מרהיב באורך של שש דקות

ההרחבה החדשה תהיה זמינה ב-2 לדצמבר

תחת הכותרת "נבגדת", הגיע אלינו טריילר חדש ומגניב להרחבת המשחק Star Wars: The Old Republic. שם ההרחבה החדשה הוא: "Knights of The Eternal Throne", או בתרגום פשוט, אבירי הכס הנצחי. הטריילר נותן הצצה לתוך עלילת ההמשך של המשחק, כשהוא מספק לנו 6 דקות של עלילה מגניבה וייחודית.

בפרסומת גם נכתב מעט על הטריילר:

"Knights of The Eternal Throne שם את השחקנים במרכז המלחמה הייחודית שלהם אשר מטרתה היא לשלוט בגלקסיה. כחוצנים, כאלו שהיו מוותיקי המלחמה הגלקטית הגדולה, לשחקנים יהיה הכוח להשאיר את סימנם על בחירותיהם בצד האור והאפל. ההימור הוא גדול כאשר השחקנים יתייצבו כנגד הנבלים החזקים ביותר בגלקסיה, ביניהם הקיסר ואלקוריון והקיסרית ואלין, כאשר אתם מובילים את המאבק להשתלטות על 'הכס הנצחי'."

"השליטה בגלקסיה מציעה כוח והשפעה בלתי נדלים בעזרת מערכת פיקוד הגלקטית החדשה. לבד או עם חברים, שחקנים יכולים ליצור קרבות בין הצד האפל לצד האור, להתמודד בעימותים חדשים לגמרי המכונים התקוממות ולזכות בפרסים עוצמתיים. בהרחבה האחרונה, שחקנים יוכלו להתאים אישית את מפגשי הלחימה שלהם עם 3 שלבי אתגר, וכך לתת לכולם האפשרות לשחק בדרכם."

אלו מכם שירשמו באתר של Knights of the Old Republic לפני התאריך ה-25 באוקטובר יזכו לשחק עם "שי ויזלה" (Shae Vizla) כחבר מסע, ואלו שירשמו ב-27 באוקטובר יקבלו "Rapid Recon Walker Mount", רובוט קטן וחביב.

הרחבת Knights of the Eternal Throne תהיה זמינה לשחקני ה-PC ב-2 לדצמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:37 10.10.2016 | גל גל (אורח)

    כדאי לי להוריד את המשחק? אני לא יודע אם שווה לשחק בו.

  2. 2

    04:52 11.10.2016 | רון רון (אורח)

    המשחק נחשב מאוד טוב. במיוחד אם אתה מעריץ של star wars. אבל בכללי אם אתה מחפש mmorpg מעולה שחק בfinal fantasy xiv a realm reborn, לדעתי הmmo הכי טוב בשוק כרגע.

  3. 3

       | פורסם ע"י