הרשמה

המעצב הראשי של ה-PS4 Pro מסביר על כוחה של הקונסולה

מארק סרני מסביר על שני צ'יפים קטנים שעושים את כל ההבדל

בעזרת הצ'יפים הללו, משחקי PS4 התומכים ביכולות של ה-Pro, מקבלים את הכוח שהם צריכים

מארק סרני (Mark Cerny), המעצב הראשי של קונסולת ה-PS4 Pro, ישב והסביר במהלך כנס של סוני במשרדים של החברה בסן מטאו על מה מבדיל בין קונסולת ה-PS4 וה-PS4 Pro, כשהוא חושף כי הסוד לכוח של הקונסולה החדשה חבוי בתוך שני שבבים.

קרני אמר כי ישנם שני שבבים הנמצאים בתוך הקונסולה, אשר עובדים בצורה עצמאית כאשר הם מריצים משחקי PS4, אך כשהקונסולה מריצה את משחקי ה-PS4 עם פיצ'רים של ה-PS4 Pro, השבבים עובדים ביחד כדי להגדיל את כוח ה-GPU.

"הכפלנו את כוח ה-GPU ע"י השמת גרסה זהה לגמרי לשבב מולו, כמו כנפיים של פרפר. זה נותן לנו דרך נקייה בטירוף לתמוך ב-700 כותרים קיימים. אנחנו פשוט מורדים חצי מכוח ה-GPU, שזה דומה יחסית לכוח ה-GPU המקורי".

בנוסף סרני הסביר על כך כי במהלך שהוא וחברי הצוות שלו פיתחו את קונסולת ה-PS4 Pro, הם הרגישו כי עליהם להוסיף לקונסולה לפחות עוד 10% זיכרון. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:02 24.10.2016 | שטויות שטויות (אורח)

    הם מתחילים לפחד ממיקרוסופט

  2. 2

       | פורסם ע"י