הרשמה

Twitch Prime תחלק למנוייה תוכן חינמי ל-Watch Dogs 2

Amazon Prime נכנסת לשוק עם שירות ההזרמות הבלעדי שלה

האם אתם מאמינים בשירות החדש של אמזון?

כידוע, המנוי החודשי של Twitch Prime, אשר זמין למנויי Amazon Prime ינסה לפתות אותנו, כשבכל חודש יציע למנוייו הטבות מיוחדות כמו משחקים ותוכן למשחקים בחינם.

כדי לחגוג את כניסתו של השירות החדש אל השוק, Twitch חשפה את המשחקים והמתנות בהן תוכלו לזכות. ראשית, תוכלו לזכות בסווטשרט של Twitch שתוכלו ללבוש ב-Watch Dogs 2, שיגיע עם תוסף ל-XP ו-2 חבילות סקינים. החבילה הראשונה כוללת סקינים של אומנות פיקסלים והשנייה נקראת "אומץ, כוח סבל וחירות". לצערנו תמונות של הסקינים לא פורסמו.

שנית, תוכלו להוריד את המשחק War of Mine: Anniversary Edition; משחק הישרדות בו תצטרכו לנהל את העורף במהלך מלחמת אזרחים קשה. במהדורת ה-Anniversary Edition נקבל 3 מקומות חדשים אשר מציגים דמויות חדשות וסיומים חלופיים. במידה ואתם לא מנויים, תוכלו לרכוש את המשחק ב-5 דולר בסטים.

המשחק האחרון שמנויי השירות יקבלו הוא - Punch Club. המשחק יגיע ללא ההרחבות בתשלום, אך עם ההרחבה החינמית שיצאה לו - The Dark Fist.

את המשחקים תוכלו להוריד דרך ה-Twitch Launcher, כשאת התוכן ל -Watch Dogs 2 תוכלו להוריד מה-7 בדצמבר עד ה-12 בדצמבר. התאריכים להורדת המשחקים האחרים לא נחשפו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י