הרשמה

סיכום טורניר Mortal Kombat XL

אחרי קרבות צמודים הרבה מתח וכמובן דם אנחנו שמחים להכריז על האלופים בטורניר Mortal Kombat XL

10 מהשחקנים הטובים בארץ הגיעו למשרדי ויגיימס כדי להתחרות על המקום הראשון.

ביום חמישי האחרון 29.12.16 התקיים טורניר Mortal Kombat XL במשרדי ויגיימס בחסות Asus Republic of Gamers.

מיד כאשר השחקנים הגיעו למשרד הם פרקו מעצמם את המעילים והתיקים והחלו להתאמן לקראת הקרבות המצופים, כאשר כל שחקן הגיע עם הנשק האהוב עליו - גיימפד, סטיק ואפילו הגיע שחקן עם מקלדת עליו נספר בהמשך.

הטורניר שוחק על מחשבי G20 של ASUS, במשרד חיכו לשחקנים 4 עמדות למשחקים פלוס עמדת משחקים ראשית בעלת מסך גדול לקרבות החשובים. הפורמט היה Best of 3 Double Elimination, כלומר שכל מי שהפסיד פעם אחת בטורניר ירד ל"בית המפסידים" והיתה לו הזדמנות נוספת להעפיל לגמר ולקחת את ההמקום הראשון. משחק הגמר נערך במתכונת "הטוב מ-5".

אחרי מעט אימונים הוגרלו המשחקים ומיד לאחר מכן החלו המשחקים ללא עיכובים מול המסך הגדול, בעוד שכל שאר היריבים המשיכו להתאמן בעמדות שהיו פזורות במשרד לקראת הקרבות שמחכים להם.

הטורניר היה מאוד מותח ובקרבות החשובים השחקנים עזבו הכל וצפו במסך הגדול.

כבר בשלבים המוקדמים נתקלנו בשחקן שלא הכרנו - ירון - שחקן מקלדת (!!!) שהפתיע לטובה והצליח לגרום גם לוותיקים למעוד עם הסוניה הקטלנית שלו.

אחד הקרבות החשובים שכדאי לציין הוא חצי גמר מנצחים (Winner's semi finals) שכלל את עדי קוטלר ואלכס אקטרמן, שני שחקנים מנוסים בתחום וחברים שמתאמנים אחד מול השני ברמות הכי גבוהות.
כאשר עדי משחק את Swarm Queen D'vorah המדהימה שלו מול אלכס שמשחק Imposter Shinok שלמרות שהוחלש - עלה והצליח להביס את עדי 3-2.

ההפתעה הייתה - כשעדי הגיע ל-Loser's bracket והביס את התחרות שם - הגיע שוב להתחרות מול אלכס בגמר - אך הפעם בחיסרון. למי שלא מכיר - מי שמגיע מצד המפסידים צריך לנצח לא פעם, אלא פעמיים ברצף כדי לנצח בתחרות ולתדהמתנו - עדי כמעט הצליח!

עדי שיחק מאוד משכנע במשחקונים הראשונים וניצח את אלכס 3-1 בסט הראשון כדי לאפס אותו.

אלכס שחזר לבחירת דמות שקל אם להמשיך עם דמות אחרת תוך כדי ניסה לנקות את הראש וחשב איך הוא מביס את עדי תוך כדי למידה מהטעויות שלו. לאחר הפסקה קצרה - המשכנו את הסט השני - שהיה צמוד מאין כמוהו ולאחר ששני השחקנים בתיקו 2 - אלכס ניצח בהפרש של מכה בודדת כדי להבטיח לעצמו את הניצחון המיוחל.

בטורניר היו לנו קרבות צמודים, שחקנים שהפתיעו וגמר צמוד כל כך שאפשר היה לחתוך את המתח בסכין.

ברכות לזוכים:

במקום השלישי הגיע עידן כהן שזכה בפד לעכבר מדגם Strix Glide Speed

במקום השני יש לנו את עדי קוטלר שזכה בעכבר מדגם Cerberus Gaming

ובמקום הראשון אלכס אקטרמן שזכה ב-עכבר ROG Gladius ומשטח מדגם ROG Whetstone

בהזדמנות זו אנחנו רוצים להגיד תודה לאסוס ישראל על התמיכה השוטפת ובתמיכה בקהל הגיימרים בישראל, עד הטורניר הבא אני דור מויגיימס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י