הרשמה

חדשות המובייל - התגנבו למסיבה, שלטו באולימפיידת החורף ועזרו לטיטאנים

יעקב מוצא לנו פעם נוספת את המשחקים החמים ביותר למובייל

הנאה מובטחת בכף ידכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Party Hard Go לאנדרואיד ול-iOS

Party Hard Go הוא משחק המשלב התגנבות ואסטרטגיה שבו אנו בעיקר עסוקים בלהרוג חוגגים במסיבה מרעישה. השעה שלוש לפנות בוקר, השכנים עורכים מסיבה שאינה נגמרת וזה ממש מפריע ל"גיבור" המשחק, אז במקום להתקשר למשטרה הוא מחליט לצאת למסע הרג. המשחק מאפשר לנו לבחור מבין חמישה רוצחים שלכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, כאמור המטרה ב-Party Hard Go היא לרצוח את כול באי המסיבה מבלי שיעוררו בהלה או יתקשרו למשטרה. לאורך תשע עשרה שלבי המשחק ניתקל במגוון דרכים יצירתיות להרוג את החוגגים, אם בעזרת סביבת המשחק או על ידי הנשק שלנו. המשחק מאוד מזכיר את Hotline Miami במשחקיות וכן במראה, כך שמהמעריצים ירגישו בבית. השליטה במשחק לא רעה בכלל ומאפשרת תנועה יחסית חלקה ומדויקת. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Retro Winter Sports 1986 לאנדרואיד ול-iOS

Retro Winter Sports 1986 שנות ה-80 חוזרות עם משחקי ספורט חורפיים. במשחק נתחרה בשישה סוגי ספורט חורף, קפיצת סקי, ביאתלון, מזחלות, החלקה מהירה, קרלינג וסקי סלאלום. המשחק מכיל גם מולטיפלייר כך שלא נתחרה רק נגד המחשב. רמת הקושי מאוד גבוהה כיאה למשחק משנות ה-80. מומלץ למחפשים אתגר ולאלו שהתגעגעו Winter Sports המקורי.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Tap Titans 2 לאנדרואיד ול-iOS

Tap Titans 2 הוא משחק הקלקה עם אלמנטים של משחק תפקידים. הטיטנים תוקפים שוב ואנו יוצאים למלחמה. למעשה שם המשחק די מסכם את המשחק כולו, אנו נלחמים באויבים השונים על ידי טפיחות אסטרטגיות על המסך. ככל שנחסל יותר אויבים כך נוכל לפתח את דמותנו, לגייס דמויות חדשות ולפתח את הנשקים שלנו. מומלץ למחפשים משחק פשוט, קליל, כייפי וממכר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Colt Express לאנדרואיד ול-iOS

Colt Express הוא משחק אסטרטגיה לפי תורות, בו אנו משחקים שודדי רכבות במערב הפרוע. במשחק יחיד אנו מתחילים את המשחק בתכנון קפדני של שוד הרכבת אותו אנו מתכננים לבצע. לאחר מכן אנו יוצאים לשוד עצמו, בו אנו ננסה לשדוד את קרונות הרכבת. כאן הדברים מתחילים להשתבש, כמעט כל מה שתכננו בהתחלה לא יוצא לפועל. והכיף מתחיל כי אנו צריכים להתאים את עצמנו למצבים השונים בהם אנו נתקלים בקרונות הרכבת. במצב המולטיפלייר אנו אחראים רק על דמותנו בעוד ששחקנים אחרים משחקים כדמויות אחרות והסיטואציות באמת הופכות למסובכות הרבה יותר ממה שהן היו אמורות - וזה יוצר מצבים מאוד מצחיקים במיוחד כאשר משחקים עם חברים. משחק מתוכם מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:23 03.01.2017 | asd asd (אורח)

    שכחת Samorost 3

  2. 2

    19:41 03.01.2017 | יעקב ורך יעקב ורך

    Samorost 3 נראה ממש מעניין בהחלט אתן לו ניסיון. תודה!

  3. 3

       | פורסם ע"י