הרשמה

Arkane Studios מתחייבת להשקה "חסרת פגמים" עם Prey

לאחר ההשקה הבינונית של Dishonored 2 על המחשב, Arkane Studios יוצאת בהצהרה קצת לא ריאלית

איך אמא תמיד אומרת, אל תבטיחו את מה שאתם לא יכולים לקיים

לאחר ההשקה הלא יציבה במיוחד של Dishonored 2, החבר'ה ב-Arkane Studios הודיעו כי הם יעבדו פי שתיים יותר קשה כדי להבטיח כי ההשקה של Prey למחשב תהיה כמה שיותר קרובה ל"חסרת פגמים", כך אמר רפאל קולנטוניו (Raphael Colantonio) בראיון למגזין Game Informer.

במהלך הראיון שלו, קולנטוניו התייחס להשקה הלא קלה של Dishonored 2 על ה-PC, ולדאגות של שחקני המחשב וציין כי הפעם שחקני המחשב יכולים לתת את האמון שלהם ב-Arkane Studios: "הייתה לנו השקה קשה של Dishonored 2 ל-PC. בתהליך הפיתוח אתה אף פעם לא יודע בדיוק מה תקבל, במיוחד כשמדובר ב-PC כשיש כל כך הרבה הגדרות (שונות) ודברים בסגנון. לצערנו - מה שהיה היה. המוצר הושק, עבר עדכון, ומאז הוא רץ בצורה טובה. כמובן שאנחנו נותנים תשומת לב כפולה ע"מ שהפעם ההשקה של ה-PC תהיה כמה שיותר קרובה לחסרת פגמים".

בנוסף קולטוניו הסביר על כך כי החברה כרגע עובדת עם מנוע ה-CryEngine, בניגוד ל-Dishonored 2, שבו השתמשה במנוע חדש הנקרא idTech, ולכן יהיה לה קל יותר להתאים את המשחק ל-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:53 04.01.2017 | גל גל (אורח)

    הוא עדיין לא רץ בצורה טובה: עדיין באזורים מסוימים יש נפילות פריימים, זמני הטעינה ארוכים והמשחק קרב לי פעם אחת, וזה עוד על קונסולה.

  2. 2

       | פורסם ע"י