הרשמה

דאנקן ג'ונס מספר על רעיונות שיש לו לגבי המשך לסרט ל-Warcraft

לא בטוח שיהיה המשך לסרט Warcraft

דאנקן ג'ונס מספר מה היה עושה במידה והיה המשך לסרט

במאי הסרט של וורקראפט, דאנקן ג'ונס (Duncan Jones), סיפר בהתכתבויות בטוויטר על רעיונות לסרטים הבאים, במידה ובכלל הם יקבלו זרקור אי שם מהוליווד ושהוא אינו יודע אם האולפן Legendary Pictures מתכנן בכלל ליצור סרטי המשך.

למרות שלא ידוע אם אכן יהיה המשך, ג'ונס סיפר שבסרט השני התכנון שלו יהיה להתמקד ב-Go’el וניסיון הבריחה שלו מהכלא, אגב מדובר על אותו תינוק שבסרט הראשון אימו שמה אותו בסל ממש כמו הסיפור של משה בתיבה (אולי משה היה בכלל orc?) או בשמו בזמן מאוחר יותר - Thrall.

לפחות זה בצד של ההורד. אם נסתכל בצד של האליניס, נתמקד בעיר Dalaran, אשר תנחת מהשמיים ב-Alterac Mountains ותפתח את שעריה לאחר מותו של Liane.

כמו כן ג'ונס דיבר על הבעיה שבסרט הראשון, הוא הרגיש כי יותר מידי מידע הוצג בסרט, במיוחד לקהל של אנשים אשר אינו מכיר את העולם של וורקראפט, אך הוא גם אומר כי קצת בעייתי לעבוד על זה כשבצד אחד יש את מנהלי האולפנים ובצד שני את בליזארד שכמו שאנחנו מכירים אותם קצת קשה לגרום להם לוותר או לשנות דרך מסוימת.

חובבי העולם ככל הנראה ירצו לראות סרטי המשך, אך חשוב לזכור שגם אנשים שאינם מכירים את העולם צפו בסרט והם ככל הנראה משפיעים יותר בהחלטה של האם יצא סרט המשך או לא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:35 25.07.2017 | רינה רינה (אורח)

    חבל שאין המשך סרט מעולה

  2. 2

       | פורסם ע"י